כנס Deloitte
"30% ממוניטין החברה נובע מהתפיסה שלה כבעלת אחריות תאגידית"
כך אמרה אירנה בן יקר, ראש המרכז הישראלי לממשל תאגידי ב-Deloitte ישראל בכנס "יוצרים מציאות, מעצבים עתיד". בשיחה השתתפות גם נעם תל ורד, מנהלת פרקטיקת הייעוץ לאחריות תאגידית ב-Deloitte ישראל
"60% מבני דור ה-Y ודור ה-Z מחשיבים את מדדי האחריות התאגידית כמדדים החשובים ביותר שהם עושים שיקולים מאיזו חברה לבצע רכישה. 30% ממוניטין החברה נובע מהתפיסה שלה כבעלת אחריות תאגידית, ובכך החשיבות של תפיסת הלקוחות לגבי החברות מאיפה הם קונים", כך אמרה אירנה בן יקר, ראש המרכז הישראלי לממשל תאגידי ב-Deloitte ישראל, בשיחה על מהפכת ה-ESG עם נעם תל ורד, מנהלת פרקטיקת הייעוץ לאחריות תאגידית ב-Deloitte ישראל.
"ככל שהלקוחות הצעירים הופכים להיות נתח משמעותי מהשוק, האימפקט של נושא אחריות תאגידית הולך וגדל" הוסיפה תל ורד.
לדברי בן יקר, לקוחות כיום מסתכלים על שירותי החברות העסקיות לא רק דרך מחיר אלא במשקפיים של אחריות תאגידית ולצרכן שנכנס לסופרמרקט חשוב אם החברה שהוא קונה מוצר שלה מקדמת מטרות חברתיות שונות או לכל הפחות לא פוגעת באוכלוסיות שונות.
תל ורד: "גם בישראל הרגולטור מאותת בנושא. הפיקוח על שוק ההון הוציא לאחרונה טיוטת חוזר שמדברת על צורך של משקיעים מוסדיים בישראל לגבש מדיניות השקעות אחראית. זו רעידת אדמה שמחייבת את החברות אבל גם את המוסדיים לפעול אקטיבית ולבחון את החברות גם על אלמנטים של אחריות תאגידית. רואים אפילו משרדי ממשלה, כמו משרד הכלכלה ומשרד לנושאים אסטרטגיים, עושים עבודה משמעותית לאחרונה כדי לקדם את הנושא הזה בארץ".