חברת Fyllo הישראלית גייסה 30 מיליון דולר
החברה מפתחת פתרונות שיווק דיגיטלי עם התמחות בתעשיית הקנאביס. אריק שני, מייסד שותף בפילו: "תעשיית הקנאביס נהנתה מצמיחה מהירה, אך עדיין חסרה את פתרונות התוכנה הארגוניים כדי להתאים את עצמה לתעשיות אחרות"
חברת פילו (Fyllo), המפתחת פתרונות שיווק דיגיטלילתעשיות עתירות רגולציה עם התמחות בתעשיית הקנאביס, גייסה 30 מיליון דולר בהובלה של JW Asset Management ו-Sol Global . בנוסף מצטרף לדירקטוריון החברה פיטר ס קראוס, יו"ר ומנכ"ל Aperture ומנכ"ל אליאנס ברנשטיין לשעבר.
- חברת הקנאביס הישראלית Fyllo רוכשת את DataOwl תמורת כ-15 מיליון דולר
- נקסטייג' קיבלה אישור: תמכור מוצרי קוסמטיקה מבוססי קנאביס בקנדה
- חיים רמון תובע 100 אלף שקל מחברת הקנאביס וונטייז: "לא שילמה לי שכר"
פילו גייסה כמעט 60 מיליון דולר מאז שהושקה בשנת 2019 כדי לפתור את אתגרי השיווק והציות הדחופים ביותר העומדים בפני תחום הקנאביס ותעשיות מוסדרות אחרות. חבילת תוכנת ה- SaaS של Fyllo משמשת שחקנים בעולם הקאנביס הכוללים את Columbia Care ו- Grassroots Cannabis.
60% מהכספים שגויסו מגיעים מחוץ לתעשיית הקנאביס, מה שמדגיש את הבשלות בשוק הקנאביס המתפתח ומתן אימות לפוטנציאל של החברה להגיע מעבר לשוק זה כדי להתמודד עם אתגרים דומים העומדים בפני ענפים שבהם יש אתגרים רגולטוריים.
המשתתפים בסבב כוללים את K2, Entourage Effect Capital, ג'ורג 'שטיינברנר הרביעי, Arcadian Capital Management, Salveo Capital ו- 2 NRP Managers, LLC קבוצת השקעות בראשות בן לוריא.
אריק שני, מייסד שותף ו-CPO של פילו: "תעשיית הקנאביס נהנתה מצמיחה מהירה וחדשנות אך עדיין חסרה את פתרונות התוכנה הארגוניים המאפשרים לה להתאים את עצמה לתעשיות מוסדרות אחרות. כאשר הקמנו את Fyllo בשנת 2019, ראינו את החלל בשוק הקנאביס לשירותי טכנולוגיה ואת ההזדמנות ליצור פתרון. החזון הזה התרחש ב-20 החודשים האחרונים מכיוון שפילו עובדת כעת עם כמעט כל מפעילים הקנביס הגדולים בארה"ב, ומסירה חסמים עבור חברות אלה".
לדברי החברה, הגיוס ישמש להכפלת צוות ההנדסה שלה ובכללה משרדי פילו בישראל, להגדלת הפעילות והמכירות ולהאצת אספקת פתרונות אוטומציה למו"לים, מפרסמים ומפעילים.