$
גיימריסט
הפניות גג עמוד  גיימריסט פודקאסט דסקטופ

גיימריסט

המגרש החדש של יצרנית פוקימון גו - משקפי מציאות רבודה

מנכ"ל ניאנטיק, החברה שאחראית ללהיט ה-AR הגדול ביותר בגיימינג, פירסם תמונה בטוויטר הרומזת כי החברה עומדת להכנס לשוק החומרה באמצעות המשקפיים

עמית קלינג 14:4330.03.21

ניאנטיק, החברה האחראית לפוקימון גו, אחד ממשחקי המובייל המצליחים ביותר בכל הזמנים, פרסמה טיזר המרמז על כך כי הם מתכננים לפנות לתחום החומרה.

 

ג'ון הנקה, מנכ"ל החברה, פרסם תמונה חלקית של מה שנראה כמשקפי AR (מציאות רבודה) עם המיתוג של ניאנטיק עליהם.

 

 

"מרגש לראות את ההתקדמות שאנחנו עושים על מנת לאפשר סוגים חדשים של מכשירים שיזניקו את הפלטפורמה שלנו", כתב הנקה, מבלי כל מידע נוסף, אך בתמונה ניתן לזהות עדשה שקופה ורמקול קטן.

 

פוקימון גו פוקימון גו צילום: צילום מסך

 

 

כבר ב-2017 הנקה אמר ש"AR בטלפונים זו התחלה טובה, אבל זה לא הממשק האידיאלי" והדגיש כי הוא מאמין בפוטנציאל של משקפי AR. במקביל, ניאנטיק גם פרסמו מודעת דרושים למהנדס בכיר בתחום ה-AR.

 

בשבוע שעבר ניאנטיק הודיעה כי היא ממשיכה לשתף פעולה עם נינטנדו, והפעם לכותר AR נוסף המבוסס על מותג Pikmin – שחרף השם הדומה והשייכות לנינטנדו, אינו קשור (לפחות ישירות) לעולם של פוקימון.

 

מדובר בסדרת משחקי אסטרטגיה-פאזלים שגם היא פרי מוחו של המפתח האגדי שיגרו מיאמוטו, "האבא של מריו". לפני מספר חודשים יצאה גרסה מחודשת לאחד המשחקים האחרונים בסדרה, Pikimin 3 Deluke, עבור הנינטנדו סוויץ', בעוד שהעבודה על הפרק הרביעי בסדרה, שנמצאת בפיתוח כבר מספר שנים, ממשיכה להתארך.

 

 

התמונה שפרסם מנכ"ל ניאנטיק התמונה שפרסם מנכ"ל ניאנטיק צילום: צילום מסך

 

 

משחק ה-AR של Pikmin, כך לפי ניאנטיק, "אמור לעודד הליכה ולהפוך את ההליכה למשמחת יותר". לאחר שפוקימון גו הפך ללהיט ענק ששלח ב-2016 ואילך חבורות של ילדים ומבוגרים כאחד לאסוף פוקימונים ברחוב, ואף הצליח להמציא את עצמו מחדש בתקופת הקורונה כמשחק שניתן לשחק מהבית – מה שאיפשר לו לשמור על הכנסות גבוהות, למעלה ממיליארד דולר ב-2020 – אפשר לסמוך עליהם שבהליכה הם מבינים דבר או שניים.

x