מתחרה בנטפליקס: אמזון פריים מעלה הילוך בשת"פ עם פרטנר TV
שירות הסטרימינג הבינלאומי יעלה הערב בקמפיין עם פרטנר ויציע חצי שנה ללא עלות ללקוחותיה, כמו גם תשלום דרך החשבונית החודשית של פרטנר; בינואר הוסיפה אמזון תרגום ודיבוב לעברית לתכניה, כשבכוונתה להתחרות ישירות בנטפליקס
חברת פרטנר הודיעה היום (ג') על שיתוף פעולה עם אמזון, במסגרתו תעניק חצי שנה ללא עלות של שירות הסטרימינג 'אמזון פריים וידאו' ללקוחות פרטנר TV, קיימים וחדשים. כמו כן, הודיעה החברה כי החל מהחודש השביעי, התשלום לשירות על סך כ-20 שקל בחודש, יעשה באמצעות חשבונית פרטנר ולא בנפרד. הערב תעלה החברה בקמפיין נרחב בשיתוף אמזון בכיכובם של משתתפי נינג'ה ישראל.
- אמזון פריים הוסיפה תרגום ודיבוב לעברית לתכניה המקוריים ולסדרות וסרטי רכש
- מלחמת הסטרימינג: לא כל החברות ישרדו את הצפת התכנים
- אמזון פריים: איכות במקום כמות
שיתוף הפעולה מגיע לאחר שבינואר הוסיפה אמזון תרגום ודיבוב לעברית לתכניה המקוריים ולסדרות וסרטי רכש מובחרים, זאת כשלוש שנים לאחר שנכנסה לישראל. התפריט וממשק המשתמש עדיין לא זמינים בעברית, אך תרגום התכנים עם תג מחיר אטרקטיבי, משקפים את כוונתה של ענקית הטכנולוגיה להרים ראש בזירת הסטרימינג הישראלית ולהתחרות ישירות בנטפליקס.
באפריל 2018 הודיעה אמזון על שותפות ראשונה בישראל עם פרטנר TV וכשנתיים לאחר מכן הודיעו על כך סלקום TV ושירות yes+. הוט הודיעה על שת”פ עם אמזון באוגוסט 2019, אך ההבטחה טרם התממשה והחברה צפויה להטמיע בממיריה את שירות הווידאו בשבועות הקרובים. פרטנר היא למעשה החברה היחידה שמאפשרת תשלום דרך החשבונית החודשית, גם לנטפליקס וגם לאמזון פריים.
מודל הטלוויזיה על גבי האינטרנט (OTT) הוביל למהפכה בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית, כשהיום לפרטנר TV ולסלקום TV כבר קרוב לחצי מיליון מנויים, ו-yes דיווחה כי כ-25% ממנוייה כבר עברו לצפיית OTT. החדירה של אמזון פריים לישראל צפויה להמשיך את ירידת המחירים של שירותי הטלוויזיה הרב ערוצית המסורתיים. במציאות בה המנוי לשירות הטלוויזיה המקומי הוא הבסיס, ומשק הבית מוסיף 2-3 שירותי סטרימינג נוספים, תג מחיר של 200-300 שקלים לחודש לא יוכל לשרוד.