בעלת פיצה האט, טאקו בל ו-KFC קונה את חברת Tictuk הישראלית
עד כה חברת טכנולוגיות השיווק והפרסום הישראלית שולבה בכ-900 מסעדות של מותגי Yum brands בכ-35 מדינות מחוץ לארה"ב. Yum brands נסחרת לפי שווי של 32 מיליארד דולר
חברת Yum brands, בעלת מותגי פיצה האט, KFC, טאקו בל ו-The Habit Burger Gril רוכשת את חברת טכנולוגיות השיווק והפרסום הישראלית Tictuk טכנולגיות.
החברה הישראלית הוקמה ב-2016 על ידי המנכ"ל תומר בן עזרא, קובי בן מרדכי וליעד סאסי. Tictuk טכנולגיות תמשיך להציע את טכנולוגיית השיווק הרב-ערוצית שלה ללקוחותיה הקיימים. סכום הרכישה לא פורסם אך הרוכשת ציינה שהיא נעשתה במזומן וצפויה לסייע ל-Yum brands להגדיל את ההכנסות שלה לאחר שהטכנולוגיה תוטמע בכל המסעדות.
על פי ההודעה שפרסמה Yum brands שנסחרת לפי שווי של 32 מיליארד דולר, החברה הישראלית תהפוך להיות חלק משמעותי בפעילות שלה. עד כה הטכנולוגיה של החברה הישראלית שולבה בכ-900 מסעדות של KFC, טאקו בל ופיצה האט בכ-35 מדינות מחוץ לארה"ב ובכוונת החברה הרוכשת לשלב את הטכנולוגיה שלה אצל מספר רב ככל שניתן של זכיינים. ב-2020 עמדו המכירות בערוצים הדיגיטליים השונים של Yum brands על כ-17 מיליארד דולר, עליה של כ-45% לעומת שנה שעברה.
"ל-Tictuk יש רקורד מוכח שמביא להגברת הנאמנות והמכירות בכך שהם מקלים עוד יותר על הלקוחות להזמין את המותגים שלנו דרך המדיה החברתית המועדפת עליהם", אמר קליי ג'ונסון, מנהל הדיגיטל וטכנולוגיה של Yum brands. "עם Tictuk אנו מסוגלים להציע לזכיינים שלנו ברחבי העולם מערכת הזמנות רב-ערוצית יעילה שניתן להתאים אישית לכל צרכי השוק וליישם תוך מספר ימים בלבד".
הזמנות רב ערוציות יוצרת הזדמנויות חדשות למעורבות רלוונטית ואינטימית עם לקוחות ומעניקה למותגים את היכולת להגיע לקהל רחב יותר", אמר תומר בן עזרא, מייסד ומנכ"ל Tictuk. "אנו שמחים להרחיב את מערכת היחסים שלנו עם Yum brands מותגים והצטרפו למשפחת המותגים המובילים שלה בקטגוריה העולמית".