אחריות תאגידית
מנכ"ל פרטנר: "חברנו לאקסלרטור של בוגרי 8200 לפתרון בעיות חברתיות ע"י טכנולוגיה"
איציק בנבנישתי חשף בכנס אחריות תאגידית של כלכליסט את שיתוף הפעולה בין חממת Partner 5G לתכנית '8200 אימפקט'; הוא הדגיש את החשיבות בהטמעת ערכי שוויון ואמפתיה כתנאי הכרחי ליציאה מהמשבר הכלכלי: "אסטרטגיה שמחברת בין רווחה לרווחים"
"הצרכן מעריך נקיטת עמדה ושילוב ערכים ביעדים העסקיים. ההערכה הזו של הצרכן, כך מגלים מדדי ה-ESG, חוזרת אל הארגון בנאמנות לקוחות ובשורת הרווח" - כך אמר היום (ד') מנכ"ל קבוצת פרטנר, איציק בנבנישתי, בהרצאתו בכנס אחריות תאגידית של כלכליסט.
- שוק התקשורת מנתק את קו הטלפון הביתי
- חברת Seebo גייסה 15 מיליון דולר נוספים מהפניקס ולאומי פרטנרס
- אחרי HOT, yes וסלקום: חבילת הספורט של צ׳רלטון מגיעה לפרטנר
בנבנישתי חשף כי חממת Partner 5G חברה באופן רשמי לתכנית '8200 אימפקט', האקסלרטור (תוכנית האצה) שהוקמה ב-2013 על ידי עמותת בוגרי יחידת 8200, במטרה לתת מענה לבעיות חברתיות באמצעות פתרונות טכנולוגיים. "החיבור שלנו עם התוכנית כולל השתלבות של מומחי פרטנר בדירקטוריון החממה, שותפות בבחירת מועמדים לחממה, תמיכה כספית בתכנית להמשך פיתוח, וקידום פרויקטים עם מיזמים בעלי זיקה עסקית לפעילות הליבה של פרטנר".
"פורום דאבוס 2021 שנערך בינואר היה שונה מתצוגת האליטה הכלכלית והמדינית שבדרך כלל מאפיינת את הכנס שמתקיים מדי שנה ועסק 'באתחול הגדול' - The Great Reset" אמר בנבנישתי. "בבסיס האתחול ההבנה שהעולם במציאות הקורונה מצוי במשבר, ושעכשיו נדרשת הטמעה של ערכים של שוויון, אמפתיה, אחריות כלפי האחר ותמיכה בחלש - לא לשם הוגנות או מצפון נקי, אלא כתנאי הכרחי ליציאה מהמשבר הכלכלי".
"מנהיגי כלכלות העולם, מהמגזר הציבורי והפרטי, מכירים בקשר ההדוק בין הטמעת ערכים מסוימים בכל היבטי הפעילות העסקית, לבין הגשמת היעדים והמטרות של מחזיקי העניין. וזה כל הסיפור של ESG, של אסטרטגיה סביבתית, חברתית ותאגידית. הטמעת האחריות התאגידית והערכים החברתיים בבסיס הפעילות של החברה או הארגון - ליצירת אימפקט חיובי עבור מחזיקי העניין שכוללים את העובדים, המשקיעים, הלקוחות, השותפים והקהילה. אסטרטגיה שמחברת בין רווחה לרווחים".
"דוגמא יפה לאסטרטגיית אימפקט היא של חברת קוקה קולה", אמר בנבנישתי. "יצרנית המשקאות הקלים שדורגה בשנה שעברה ע"י ארגון סביבתי כמובילה עולמית בזיהום פלסטיק, שמה לעצמה יעד מאתגר של יצירת אפס-פסולת עד שנת 2030, באמצעות צמצום הפלסטיק בבקבוקים. דוגמא נוספת היא מקדונלד'ס ברזיל, שתכניס לסניפים שלה 18 אלף מגשים חדשניים וידידותיים לסביבה, שיוצרו בטכנולוגיה שהופכת פסולת לתחליף פלסטיק. ההשקעה הזו של קוקה קולה, מקדונלד'ס, ועוד רבים אחרים, היא לא רק בחירה בדבר הנכון לעשות מבחינה ערכית, זו בחירה עסקית".
תכנית הסלולר החברתית הראשונה בישראל
בנבנישתי הוסיף ואמר כי "האתחול מחדש מחלחל גם לחדרי ההנהלה ולדירקטוריונים. אצלנו בפרטנר, אימצנו את אסטרטגיית ה-ESG עוד לפני הקורונה, והאסטרטגיה הזו עמדה בבסיס
החלטות מהותיות שקיבלנו בשנה החולפת, והובילה להצלחות משמעותיות בשנה מאתגרת במיוחד. פרטנר היא חברת התקשורת הישראלית הראשונה שהצטרפה כבר ב-2019, עם גרעין המייסדים, ליוזמת The Valuable 500, אמנה בינלאומית שהחתומים עליה מחויבים לקדם שילוב והעסקה של עובדים עם מוגבלויות, הנגשה של מתקני ושירותי החברה במרחב הפיסי והדיגיטלי, והכללה של אוכלוסיות שונות במסלולי קידום ובהזדמנויות לפיתוח מקצועי".
"המשכנו גם בשנת הקורונה בתמיכה פעילה בשותפים החברתיים שאנחנו מלווים בשגרה, מאות עובדי פרטנר התנדבו בחיבור מהבית במשדרי התרמה של 'לתת' ושל 'כנפיים של קרמבו', המשכנו ללוות את גדודי הלוחמים והלוחמות 'עזוז' ו'שחר' שאנחנו מאמצים במסגרת 'אמץ לוחם' כבר 15 שנים, השקנו את תכנית הסלולר החברתית הראשונה בישראל, Partner 5G Better Future, שחלק מהכנסותיה נתרמות לתמיכה בתנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו', ויצאנו ב'קול קורא' לסטארט-אפים ממוקדי אימפקט להצטרף לחממת Partner 5G".