מילון כלכליסט
כלי שיווק
כלי שיווק 
צילום freepik
 

ארגז הכלים שישדרג כל מהלך שיווקי – באופן אוטומטי

הסוף המסתמן של עידן ה- cookies הוא הזדמנות מצוינת לשדרג את ארגז הכלים השיווקי, ולהגדיל את המכירות בלחיצת כפתור

בשיתוף twik 16.03.21

את הטלפון אנחנו משדרגים כל שנה-שנתיים. מתי שדרגנו בפעם האחרונה גם את היכולות השיווקיות שלנו?



שלא באשמתנו, ישנם כלים שיווקיים שבמשך יותר משני עשורים כמעט ולא השתנו, כמו שיטת ה- cookies למשל. זאת למרות שהעולם סביבנו משתנה ללא הרף, וגורם לכך שרמת הדיוק של שיטה זו יורדת ככל שחולפות השנים, בצורה שמעוותת את הנתונים ומקשה עלינו לייעל את מהלכי השיווק. במקביל, התחזקותם של חוקי הגנת הפרטיות בארץ ובעולם מקרבת את סוף עידן הקוקיז: זאת בעקבות ההכרזות של גוגל ואפל על כוונתן לחזק את הגנת הפרטיות.

 

איך אפשר להתכונן כבר עכשיו לסוף עידן ה- cookies, ועל הדרך להגדיל את יחסי ההמרה באמצעות שדרוג ארגז הכלים השיווקי?

 

מנקים את הפירורים – ומתכוננים לסוף עידן ה- cookies

בשנים האחרונות צומחת טכנולוגיה חדשה, שמאפשרת למפרסמים לאסוף מידע בצורה נרחבת, מדויקת ואמינה יותר ביחס לשיטת ה- cookies. קוראים לזה טכנולוגיית ה- FingerPrint: טכנולוגיה שבעבר הייתה זמינה רק לחברות וארגונים עתירי תקציב, וכיום נגישה עבור כל עסק קטן ובינוני. היתרון של הטכנולוגיה הוא ביכולת לספק מידע רב על המשתמשים, גם כאשר הם גולשים בסתר וגם אם הם משתמשים בחוסמי מודעות. ולא פחות חשוב: בשונה מהקוקיז, המשתמש לא צריך לאשר את איסוף המידע.

 

כלי ה- FingerPrint שפיתחה חברת הפרסונליזציה טוויק נחשב כיום לפתרון המסחרי האמין ביותר בשוק, שכבר כיום מגדיל את יחסי ההמרה ומחזורי המכירות בקרב עסקים קטנים ותאגידים גדולים.

 

 

כלי שיווק
כלי שיווק צילום freepik

 

מגדילים את המכירות באתרי מסחר (חנויות דיגיטליות)

בשילוב עם פלטפורמת הפרסונליזציה של טוויק, כלי ה- FingerPrintורכיבי בינה עסקית ומלאכותית מובילים להגדלת המכירות: המערכת מאפיינת את צרכי המשתמש ומציגה את התוכן המתאים ביותר עבורו, באופן שמגדיל את יחס ההמרה. שילוב כוחות זה רלוונטי גם באתרי תדמית ובאופן מיוחד גם בחנויות דיגיטליות, שכל מהותן היא למכור מוצרים ושירותים.

 

אמנם בשנים האחרונות הקמת חנות דיגיטלית הפכה למשימה הרבה יותר פשוטה, בזכות אפליקציות דוגמת שופיפיי. אך עד לאחרונה, למרות שהקמת החנות הפכה לפשוטה, מלאכת הגדלת המכירות נותרה מורכבת. כדי לפשט גם אותה, השיקה טוויק אפליקציית פרסונליזציה לשופיפיי, שהתקנתה מאפשרת לבעלי החנות להגדיל את המכירות באופן אוטומטי. בעזרת הכלים החכמים של טוויק וניתוח מאפייני הגולש, לכל גולש מוצגים הפריטים המתאימים עבורו, באופן שמגדיל את המכירות.

 

בשל יתרונותיה, האפליקציה של טוויק הוכתרה כאחת מ- 4 האפליקציות הנבחרות ע"י צוות שופיפיי.

 

עוברים לפרסונליזציה חכמה

עד לאחרונה, כדי לשפר את יעילות הרכיבים השונים בקמפיין היינו צריכים להשקיע הרבה מאוד זמן ומאמץ כדי לבצע עשרות טסטים. כיום אפשר להעביר את הטסטים לטייס אוטומטי: במקום לבחון עשרות רכיבים, להגדיר events בגוגל, לנטר, לנתח ושוב לשנות... מערכת אחת יכולה לעשות את כל העבודה השחורה עבורכם. בלי לבזבז זמן ובלי להסתכן בטעויות אנוש שעלולות לפגוע באפקטיביות של הקמפיין.

 

פלטפורמת הפרסונליזציה של טוויק יודעת להתאים לכל קהל את הגרסה הטובה ביותר עבורו, מהתכנים והתמונות ועד רמת צבע הכפתור. זאת באמצעות ניתוח מאפייני המשתמש ודפוסי השימוש שלו באתר. והכל באופן אוטומטי, במינימום זמן, מאמץ וטעויות מיותרות.

 

אחרי ששדרגנו את הסמארטפון, זה הזמן לשדרג גם את הכלים השיווקיים – ולהפוך את הקמפיינים שלנו לחכמים ויעילים יותר.

 

 

 
זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות