שירותי דואר ישראל מושבתים מהבוקר בשל תקלת תקשורת
התקלה משפיעה על כלל השירותים שמבוצעים באשנב וכן על מסירת דואר וחבילות ושירותי בנק הדואר. בחברה סרבו להגיב. בימים אלה נמצאת החברה בתהליך הפרטה של 20% ממניותיה למשקיע פרטי, כשבהמשך יופרטו 20% נוספים לציבור
- דואר ישראל הציג תוכנית לשיפור השירות ללקוח; במוקד: קיצור זמני ההמתנה
- הקורונה גררה את דואר ישראל להפסד של 68 מיליון שקל ברבעון השלישי
- חגיגת הקניות שלכם, היא כאב הראש של הדואר
התקלה משפיעה על כלל השירותים שמבוצעים באשנב וכן על מסירת דואר וחבילות ושירותי בנק הדואר. בשלב מסוים חלק מהשירותים חזרו לעבוד אך חוו איטיות משמעותית, וכעת הם שוב מושבתים. עובדים בחברה מוסרים כי מערכות הדואר חוות תקלות רבות מאז ששודרג מערך המחשוב לפני שבועיים.
מבין שירותי האשנב שעליהם משפיעה התקלה: תשלומי חשבונות ואגרות, הנפקת רישיונות נהיגה, העברת כספים ותשלומי פנסיה. כמו כן, לקוחות מדווחים כי כאשר הם מנסים להזמין תור באתר החברה, הם נתקלים בהודעת שגיאה.
דואר ישראל חווה בשנים האחרונות ביקורת רחבה על השירות ללקוח, שסובל מהמתנה ארוכה בסניפים ובמוקד ומעיכוב במסירת חבילות. בימים אלה נמצאת החברה בתהליך הפרטה של 20% ממניותיה למשקיע פרטי, כשבהמשך יופרטו 20% נוספים לציבור.
מדואר ישראל סרבו להגיב.