פניית פרסה: מיצובישי תחדש את השיווק באירופה
בשנה שעברה הודיעה יצרנית הרכב על הפסקת ייצור של דגמים המיועדים לשוק האירופי. לפי דיווחים באירופה, ההחלטה צפויה להשתנות
מיצובישי מוטורס העולמית צפויה לבטל את החלטת הארגון לסגת משוק הרכב האירופי - כך מדווחים אמצעי תקשורת באירופה.
- גל של יבוא מקביל: חלופות גם לרכישת וולוו, מיצובישי ופיאט
- אוסאמו מסוקו, יו"ר מיצובישי שפרש לאחרונה, מת בגיל 71
- באפט רכש מניות של תאגידי הענק ביפן ב-6.25 מיליארד דולר
בשנה שעברה הודיעה מיצובישי כי היא לא תייצר עוד דגמים שמיועדים לשוק הרכב האירופי, בין היתר עקב ירידות בביקוש ובגלל משבר הקורונה שדרש מהיצרנית לצמצם נוכחות במספר שווקים "קשים" ולהתמקד בשווקים רווחיים יותר.
החלטת מיצובישי העולמית יצרה כמעט בין לילה "גלי הדף" בשוק הרכב הישראלי. כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, הודיעה שהיא עוברת לשווק דגמי מיצובישי בתקינה אמריקאית, כלומר דגמים המיוצרים במזרח הרחוק אך מיועדים ללקוחות בארה"ב ועונים על כל החוקים המקובלים בארה"ב.
כעת כאמור צפויה מיצובישי לבטל את ההחלטה לסגת מאירופה וזאת עקב לחץ מן החברה האם רנו-ניסאן-מיצובישי שתדרוש ממיצובישי לייצר מכוניות באירופה. מיצובישי צפויה לנצל קווי ייצור של רנו וניסאן שהפעילות בהם הידרדרה מאז משבר הקורונה ועקב החלטות גלובליות של ניסאן לצמצם את היקפי הייצור בשוק האירופי.