חברת אקססיבי גייסה 16 מיליון דולר לפיתוח כלים לנגישות ברשת
החברה הישראלית, שפיתחה פתרון הסורק אתרים ומייצר התאמות מפתח להפצת מידע מונגש למשתמש הקצה, רשמה בשנה האחרונה גידול של פי 3.5 בהכנסה השנתית החוזרת שלה
- לאחר חמש שנים עצמאיות: לושה גייסה 40 מיליון דולר בסבב גיוס ראשון
- ההייטק הישראלי פורח - ותודה למדפסת הכסף האמריקאית
- שנה אחרי הרכישה: ארמיס גייסה 125 מיליון דולר לפי שווי של 2 מיליארד דולר
מהחברה נמסר שבמהלך השנה החולפת נרשם גידול של פי 3.5 בהכנסה השנתית החוזרת של החברה, אשר הוביל למימון נוסף מ-K1, העומד כעת על סכום כולל של 28 מיליון דולר. בכוונתה של אקססיבי לנצל את המומנטום שצברה ב-2020 ולהשתמש בכספים לצורך הרחבה משמעותית של נוכחותה בארה"ב, הגדלת מחלקת המחקר והפיתוח שלה וחיזוק הידע של השוק אודות חשיבותה של הנגישות ברשת. חברה נוספת הפועלת בתחום חברת אוינסד גייסה לאחרונה 17 מיליון דולר.
החברה מעסיקה כיום 72 עובדים ברמת גן. בחברה השקיעו בסבב ראשון מספר משקיעים פרטיים ביניהם נדב דקנר, אורון יפה ועוד. מייסדי החברה הם: שיר אקרלינג (המנכ"ל), גל ויזל (סמנכ"ל השיווק) ודקל סקופ (סמנכ"ל האופרציה).
המוצר של אקססיבי עושה אוטומציה לתהליך שבו חברות ובעלי אתרים מנגישים את התוכן שלהם למשתמשים עם מגבלות ראייה, שמיעה ותנועה, כמו גם מוגבלויות פונקציונליות אחרות. הפתרון מבוסס של החברה סורק את האתרים ומייצר באופן מיידי התאמות מפתח להפצת המידע ותוכן מונגש למשתמש הקצה.
"קניות מקוונות, בידור דיגיטלי ואפילו מידע חשוב בנושא בריאות הציבור, הינו למעשה חסום באתרי אינטרנט בלתי נגישים, אשר נמצאים מחוץ להישג ידם של מיליוני צרכנים בעלי מוגבלויות בכל רחבי העולם", אומר אקרלינג, "אנו משנים מציאות זו באמצעות הפיכת הנגישות ברשת לדבר פשוט, הנמצא בהישג ידם של עסקים בכל הגדלים".
מייק ולצ'יץ', מנהל בכיר ב-K1 מסר: "K1 המעניקה מגוון רב של סוגי מימון, החל מהשקעות סבב ראשון ועד לגיוסים גדולים יותר. אנו נלהבים מן הצמיחה שאקססיבי הפגינה מאז ההשקעה הראשונית שלנו ומצפים לשתף פעולה עם הצוות של אקססיבי במסגרת המשך הרחבת נוכחותה של החברה בשוק וטביעת הרגל הגיאוגרפית שלה".