ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 כנס המסים BDO TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן כנס האנרגיה 2024 Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות גיימינג 2024 PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי Tech TLV 2025 הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי תחזיות 2025 Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup בטיחות במקומות עבודה +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

"חברות יצטרכו ללמוד כיצד לתת לעובדים שלהם את היכולת לעבוד מהבית"

גיל רוזן, סמנכ"ל שיווק גלובאלי ומנהל חטיבת אמדוקס נקסט, בכנס כלכליסט, "חברות התקשורת נדרשו להדביק את הקצב בתקופת הקורונה, אחרת העולם היה עוצר מלכת, ואמדוקס כמנוע של תעשיית התקשורת היתה חייבת לשמור על קצב ולהמשיך להוביל את התעשייה". לדבריו, "ראינו שסוגיית העבודה מהבית הופכת לנורמה. גילינו שמעל 30% מהאנשים אמרו שגם אחרי הקורונה הם יעבדו מהבית"

תומר הדר 12:5603.02.21
"אמדוקס היא חברה שכבר ארבעים שנה מובילה בתחום התקשורת, אנו עובדים עם כל חברות התקשורת העולמיות הגדולות, AT&T, וודאפון, סינטל, החל באסיה וכלה בדרום אמריקה, אירופה וכמובן ארצות הברית", כך פתח את דבריו גיל רוזן, סמנכ"ל שיווק גלובאלי ומנהל חטיבת אמדוקס נקסט, במסגרת שבוע "חדשנות-הטכנולוגיה שתשנה את חיינו" של כלכליסט. לדבריו, "אנו עובדים עם ענקיות המדיה הגדולות כגון HBO וגם וורנר. כאשר נדרשת עבודה בסדר גודל כזה לאורך שנים כה רבות, תוך יצור של עשרות מוצרים וכמובן השלמת מאות פרויקטים, לא ניתן לעשות זאת בלי להיות סופר חדשני, ולהיות סופר חדשני כל הזמן" מסביר רוזן, "נכון שאמדוקס שנים רבות בתעשיה ויתכן שהמיקוד עבר לחברות יותר צעירות, אך אנו המשכנו להוביל את החדשנות בכל התחומים שלנו, החברות שאנו עובדים עמן אינן יכולות לצפות בכלל לדבר אחר מצידנו והסיבה שאנו זמן כה רב בחוד החנית עם שותפינו היא שאנו כל הזמן מצליחים להמציא עצמו מחדש ולייצר דברים חדשים".

 

"אין מטה קסמים ליצור של חדשנות"

 

רוזן הוסיף, "אמדוקס היא חברה גלובאלית. אנו נמצאים בשמונים וחמש מדינות. יש לנו עשרים ושבעה אלף עובדים. יצור חדשנות הוא אתגר תמידי ואנו עושים זאת. הגישה היא של שלוש מאות ושישים מעלות, אין דבר אחד שמייצר חדשנות ואין מטה קסמים. אמדוקס רוכשת כל הזמן חברות, לדוגמה לאחרונה רכשנו חברה בתחום ה-5G אשר נקראת OPEN NET, אנו מייצרים מוצרים חדשים ולעתים הרעיונות באים מתוך צוות העובדים. החדשנות מגיעה גם מעבודה משותפת, גם של עובדים וגם עם לקוחות. יש לנו פרויקטים פנימיים יעודיים בהם אנו נותנים למפתחים הצעירים "להתפרע" ולפתח דברים חדשים. אנו מחזיקים במעבדה שאני מנהל שנקראת amdocs:next, שמפתחת מוצרים חדשים. החדשנות היא רב מימדית ואין 'רק דבר אחד' שצריך לעשות כדי להיות בחוד החנית של החדשנות. צריך להיות כל הזמן פתוח לרעיונות חדשים אשר מגיעים מבחוץ או לסירוגין אפילו מעובד אחד ספציפי, או מקבוצה של עובדים וכמובן גם מרכישות".

 

גיל רוזן גיל רוזן צילום: דניאל צציק

 

"תוך שבוע עברנו לעבוד מהבית"

 

לפי רוזן, "הרבה מאוד ממוצרי אמדוקס פותחו בפנים, כל עולם ניהול ההכנסות שהיום הוא פלטפורמה מובילה בעולם התקשורת נולד ממש בתוך אמדוקס, יש לנו מערכת שנקראת דוקסי, אשר נולדה כאן באמדוקס ומפותחת ממש כעת מול לקוחותינו ברחבי העולם". ועם זאת, קשה להתעלם מן העובדה שחברה אשר מסתמכת באופן כה ניכר על שיתופי מידע צריכה להתמודד , כמו כולם, עם הקורונה. לדברי רוזן, "ברבעון השני לתוך הקורונה אמדוקס השיקה מספר שיא של פרויקטים ברחבי העולם, עשרות פרויקטים. הקצב לא עצר. חברות התקשורת נדרשו להדביק את הקצב בקורונה אחרת העולם היה עוצר מלכת, ואמדוקס כמנוע של תעשיית התקשורת היתה חייבת לשמור על קצב".

 

עוד הוסיף רוזן, "נכון שלאמדוקס לקח כשבוע להתרגל לעבודה מהבית אך עשינו זאת. חודש חודשיים טרם הקורונה התחלנו במתכונת של יום עבודה מהבית. לפתע הגיעה הקורונה ועברנו לשישה או חמישה ימי עבודה מהבית תוך שבוע. זה לא דבר טריוויאלי עבור חברה בעלת עשרות אלפי עובדים והצלחנו לעשות זאת בזכות טכנולוגיית תקשורת. זו לא רק הטכנולוגיה שצריכה להיות חדשנית, זו גם מתודולוגיית הפיתוח".

 

"לעבוד עם ילדים ברקע"

 

"חד משמעית אני סבור שהקורונה כמובן נוראית בריאותית, אך גם מהווה הזדמנות עסקית מדהימה. אנו חיים בעידן בו הדברים זזים מהר. ראינו למשל שלפתע נושא העבודה מהבית הופכת לנורמה. גילינו שמעל 30% מהאנשים אמרו שגם אחרי הקורונה הם יעבדו מהבית. והמשמעות היא שחברות תקשורת ועסקים יצטרכו ללמוד כיצד לתת לעובדים שלהם את היכולת לעבוד מהבית, כאשר ילדיהם משחקים בו זמנית ברקע במשחקים וצופים בטלויזיה. בתוך עולם זה פיתחנו כל מיני מוצרים של אבטחה, של רשת, מוצרים אשר נותנים מענה לצרכים שנוצרו למשל בקמפוסים אשר דורשים רוחב פס, שירותי מחשוב, גישה לענן. כל אלה מתאפשרים על ידי סט של מוצרים שלנו שבעבר הסתכלנו עליו במונחים עסקיים נטו, ואילו כיום כאשר העולם העסקי והעולם הפרטי התאחדו, נוצרו מודלים ומוצרים חדשים", מסביר רוזן.

 

עוד ציין רוזן, "העולם הבין את המשמעות של תקשורת ושל החדשנות שמתאפשרת בשל עולם התקשורת. כיצד בתי ספר יראו בעתיד, ערים חכמות, בתי חולים. כל הדברים האלה קרו לאט כי אנשים לא היו בטוחים האם לאמץ או לא לאמץ. כל הדברים האלה יתאפשרו כי חברות התקשורת יתנו את הבסיס לכך".

 

 

x