בזכות וונדר וומן: זינוק במספר המנויים לשירות הסטרימינג של HBO
AT&T, חברת האם של HBO ושל וורנר, דיווחה כי כתוצאה מהעלאת הסרט לשירות הסטרימינג נוספו 17.7 מיליון משתמשים פעילים חדשים עד סוף דצמבר. הסרט, וונדרוומן 1984 בכיכובה של גל גדות, עלה לשירות ב-24 בדצמבר, במקביל לעלייתו לאקרנים
הרבה גבות הורמו כשנודע שבאולפני וורנר ברדרס הוחלט להעלות את הסרט החדש של וונדר וומן לשירות הסטרימינג של HBO במקביל לעלייתו לאקרנים ברחבי העולם, אך כעת מתברר כי ההימור השתלם.
- סופ"ש ראשון ל"וונדר וומן 1984" בסטרימינג: ההצלחה הקולנועית הגדולה ביותר בקורונה
- מחיר הקורונה: כמה וורנר שילמה לגל גדות כדי להעלות את וונדר וומן 1984 לסטרימינג?
- גל גדות תיאלץ להמתין: הבכורה של "וונדר וומן 1984" שוב נדחית
AT&T, חברת האם של HBO ושל וורנר, דיווחה כי כתוצאה מהעלאת הסרט נוספו לשירות 17.7 מיליון משתמשים פעילים חדשים עד סוף דצמבר. הסרט, וונדרוומן 1984 בכיכובה של גל גדות, עלה לשירות ב-24 בדצמבר. "העלאת הסרט של וונדרוומן עזרה להעלות את מספר המנויים שלנו בארה"ב ל-HBO מקס ול-HBO ליותר מ-41 מיליון, שנתיים שלמות לפני התחזית הראשונית שלנו", מסר מנכ"ל AT&T ג'ון סטנקי בשיחה עם משקיעים. הכוונה במשתמשים פעילים היא באנשים שהורידו את האפליקציה HBO מקס.
הסרט זכה להצלחה גם באולמות הקולנוע, על אף ההגבלות לבלימת התפשטות הקורונה – בסוף השבוע הראשון להקרנתו הכניס 16.7 מיליון דולר בקופות - ובוורנר כבר הכריזו על הפקת סרט שלישי עם גדות והבמאית פטי ג'נקינס. כמו כן, בוורנר מתכוונים להעלות גרסה תומכת בפרסומות לשירות ברבעון השני של השנה ולהרחיב את שירות הסטרימינג במדינות נוספות מחוץ לארה"ב.
לפי דיווח בהוליווד רפורטר, בחברה מקווים להגיע ל-50 מיליון משתמשים בארה"ב עד 2025.