צבי נטע מוכר את חלקו בחברת התחבורה הציבורית מטרופולין ב-120 מיליון שקל
יבואן סוזוקי ואוטובוסי מאן יוצא משוק התחבורה הציבורית. הרוכשת: בון תור, שבבעלות משפחת כץ וקרן ג'נריישן, שכבר החזיקה 50% מהחברה
בון תור משלימה את רכישת חברת התחבורה הציבורית מטרופולין: החברה, שבבעלות משפחת כץ (51%) וקרן ג׳נריישן קפיטל בע״מ (49%) רכשה 50% מהמניות מחברת מכשירי תנועה שבבעלות צבי נטע, המייבאת את מכוניות סוזוקי, ואת משאיות ואוטובוסי מאן.
- "אם עד מאי לא יהיה שינוי בקורונה, גם ענף הרכב ייפגע קשה"
- רן מרום מונה למנכ"ל חברת התחבורה הציבורית מטרופולין
בן תור כבר החזיקה ב-50% ממניות מטרופולין ותשלם על המחצית השנייה 110 מיליון שקל. זאת בהמשך לחלוקת דיבידנד בסך 20 מיליון שקל לבעלי המניות הקיימים במטרופולין שעל חלוקתו החליט דירקטוריון מטרופולין בסמוך לחתימה על ההסכם, כך שסך התמורה בתוספת חלקה של המוכרת בדיבידנד מסתכם בסך של 120 מיליון שקל.
מטרופולין הוקמה בשנת 2000, בעקבות המהלך של משרד התחבורה להפרטת אשכולות תחבורה ציבורית שהיו בידי אגד ודן הוותיקות. לחברה יש כ-800 אוטובוסים וכאלף עובדים, רובם נהגים, והיא פועלת באשכולות השרון, הנגב ואשכול נתניה תל אביב.
מכשירי תנועה ומכוניות (2004) בע"מ שיוצגה על ידי עורכי הדין אודי שניידר ומימי צמח מפירמת עו"ד צמח שניידר ושות'. בון תור בע"מ יוצגה על ידי עורכי הדין אריאל עמינצח ונטעלי סוננט ממשרד מיתר.