$
פרסום ושיווק

יוחננוף מבקשת לתת מענק שני של 400 אלף שקל לסמנכ”ל הסחר אלעד חרזי

החברה זימנה אסיפת בעלי מניות מיוחדת לאישור המענק בשל “תרומתו האישית לתוצאות" של חרזי, שכן המענק מוצע שלא בהתאם להוראות מדיניות התגמול של יוחננוף. אם יאושר המענק, תעמוד עלות שכרו של חרזי ב־2020 על 2.17 מיליון שקל

נורית קדוש 08:1428.01.21

יוחננוף מבקשת להעניק מענק מיוחד של 400 אלף שקל לסמנכ”ל הסחר והשיווק של הרשת, אלעד חרזי. החברה זימנה אסיפת בעלי מניות מיוחדת, שכן תשלום המענק מוצע שלא בהתאם להוראות מדיניות התגמול של החברה.

 

 

 

אם האסיפה תאשר את המענק, תעמוד עלות שכרו של חרזי ב־2020 על 2.17 מיליון שקל. בתשקיף שפרסמה החברה כשהפכה ציבורית לפני כשנה וחצי, הוצג חרזי נכון לשנת 2017 כקניין ראשי ואחראי על הסחר ועלות שכרו השנתית עמדה על 959 אלף שקל. בשנת 2019 עמדה עלות שכרו על 1.22 מיליון שקל, כולל מענק בגובה 150 אלף שקל.

סניף יוחננוף בצומת חולון סניף יוחננוף בצומת חולון צילום: עמית שעל

 

 

כך, שמדובר בעלייה של 126% בשלוש שנים. מענק דומה כבר הוענק לחרזי על תוצאות שנת 2020, וכעת החברה מבקשת להעניק מענק מיוחד נוסף. את הכוונה לתגמל את חרזי שלא בהתאם למדיניות התגמול הסבירה החברה בתרומתו האישית, היקף האחריות והמומחיות המקצועית שלו להשגת תוצאות החברה. אלא שתוצאות החברה הושגו, בין היתר, בזכות השלכות הסגר, שהוביל לצמיחה חדה במכירות קמעונאיות המזון.

 

בתשעת החודשים הראשונים של 2020 צמחו מכירות יוחננוף ב־7.2% והסתכמו ב־821 מיליון שקל. מכירות החנויות הזהות, שפעלו גם בתקופה המקבילה אשתקד, צמחו ב־5.9%, צמיחה נמוכה מזו הדו־ספרתית של שופרסל, ויקטורי וטיב טעם, שנובעת מכך שיוחננוף לא פועלת במרכזי הערים עם חנויות שכונתיות וללא מערך אונליין, למעט איסוף עצמי.

 

 

איתן יוחננוף, בעלים של רשת יוחננוף איתן יוחננוף, בעלים של רשת יוחננוף צילום: עמית שעל

 

 

 

 

x