חברת הקנאביס הישראלית Fyllo רוכשת את DataOwl תמורת כ-15 מיליון דולר
פיילו שפיתחה פלטפורמת שיווק לתעשיית הקנאביס מעסיקה היום 110 עובדים והרכישה החדשה תאפשר לה לשלב פתרונות דאטה בשירותיה. פיילו גייסה עד כה 26 מיליון דולר
חברת הקנאביס הישראלית פיילו (Fyllo) רוכשת את חברת דאטה אוול (DataOwl), שמספקת פתרונות מסחר מקוון ומועדון חברים לעולם הקנאביס. שווי העסקה מעורך בכ-13-15 מיליון דולר. עד היום גייסה פיילו 26 מיליון דולר מקרנות מובילות בעולם הקנאביס כגון: JW Asset Management, K2 ואחרות.
קראו עוד בכלכליסט:
- חברת StackPulse של יוצאי לומינייט גייסה 20 מיליון דולר
- הסטארט-אפ הישראלי Quali גייס 54 מיליון דולר לחיזוק תשתיות הענן
- פיטנגו משקיעה 5.7 מיליון דולר בסטארט-אפ של מפקד תלפיות לשעבר
פיילו הישראלית הוקמה ב-2019 על ידי צ׳אד ברונשטיין, אריק שני ואריסטוטל לומיס ומונה 110 עובדים. לחברה משרדים בניו יורק, שיקגו, לוס אנג׳לס, דנוור וטוסון, כאשר מרכז הפיתוח נמצא בישראל ומנוהל על ידי עמיחי שוורץ.
פיילו מציעה מבחר פתרונות מבוססי ענן לתעשיית הקנאביס, כולל מסד נתונים רגולטורי הכוללים את עולמות ה- CBD כמו גם הקנאביס הרפואי וקנאביס לצורכי פנאי, פתרונות תקינה לאריזות, מוצרים ותוכן שיווקי כמו גם סט נתונים שמאפשר ניתוח מדויק יותר של אוכלוסיות המשתמשים לצרכי שיווק. הרכישה של דאטה אוול מוסיפה יכולת חסרה לפתרון של פילו תוך כדי הצעת מועדון לקוחות שעומד בכל דרישות התקינה והעשרת המידע שבידיה.
פתרונות השיווק של DataOwl פועלים ביותר מ-320 קמעונאי קנאביס ברחבי 25 מדינות, כמו גם פורטו ריקו וג'מייקה, המשרתים מעל 3 מיליון משתמשי קצה.
צ׳אד ברונשטיין אריק שני ואריסטוטל לומיס, מייסדי פיילו צילום: Fyllo
הפתרונות הקמעונאיים המופעלים על ידי AI של DataOwl ישולבו בענן של פיילו, ויוצרים את פלטפורמת השיווק הראשונה מקצה לקצה, המאפשרת למותגי קנאביס למקד את הצרכנים בכל רמה של משפך המכירות.
בנוסף, פיילו הודיעה לאחרונה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם OpenGov שמספקת פתרונות תוכנה לממשל המקומי בארה״ב. השותפות הזו מאפשר לפיילו כניסה חלקה לעבודה עם הממשל כשהיא מציעה פתרונות המאיצים את תהליך קבלת רשיונות הקנאביס.