30 דקות או פחות
"הקורונה האיצה תהליכים, עסקאות נסגרות מהר יותר"
המטרה המקורית של Gloat הישראלית היתה לשרטט לעובדים את מסלול הקריירה העתידי ולשדך להם משרות. המנכ"ל בן ראובני מספר על השינוי שהגיע כשבחברה הבינו שהם יכולים לסייע לארגונים לשמר עובדים ולהציע להם קידום פנימי
בן ראובני שירת בצבא ב-8200, אבל התעניין יותר בקידום החיילים והמועמדים ביחידה ופחות בהצפנות. אולי זו הסיבה שהוא לא הלך לסייבר כמו רבים מהעמיתים שלו ליחידה והקים חברה בתחום ההון האנושי.
לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן
בשנים הראשונות הסטארט-אפ שלו Gloat היה מרקטפלייס שאיפשר למועמדים לגלות מה תוואי הקריירה העדיף עבורם על בסיס אלגורתימים. "חשבנו שאין דרך שמראה לאנשים איך לנתח את הקריירה שלהם, מה הצעד הבא בשבילם. זה כמו ווייז, רק של קריירה", מסביר ראובני.
המוצר של Gloat עזר כך לאנשים למצוא משרה ולעבור בין חברות, אבל "לפני 3.5 שנים שמנו לב שהרבה פעמים האלגוריתם הראה שהצעד הבא יכול להיות בתוך החברה". Gloat התחילה להציע את אותה פלטפורמה לשימוש פנימי בארגונים ולייצר מסלולי קריירה לעובדים בתוך המקום בו הם נמצאים, למצוא עבורם הזדמנויות במקום לעזוב ולחפש מקום אחר. הסטארט-אפ הישראלי הגיע אל ארגוני ענק כמו HSBC, יוניליוור, שניידר ופפסיקו ומאז הקורונה המגמה הזו של קידום עובדים בתוך הארגון התגברה.
ראובני מספר כי "יוניליוור פירסמו שבשנה האחרונה הם יצרו חצי מיליון שעות רק עם השירות שלנו. זה שווה להם מיליונים או אפילו עשרות מיליונים". בנוסף,
הקורונה האיצה תהליכים: "עסקאות נסגרו תוך 3-4 חודשים במקום תוך 9 חודשים".
בראיון בפודקאסט "30 דקות או פחות" מספר ראובני איך שיכנע את המשקיעים לבצע את השינוי במוצר, למה עזב את משרדי החברה בניו יורק וחזר לארץ ומה התכניות הלאה.
מראיינים:
נבות וולק, איש הייטק.
אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.