פייסבוק מעדכנת את עיצוב הדפים העסקיים: תציג את מספר העוקבים ותעלים את הלייקים
הרשת החברתית מעדכנת את דפי הפייסבוק של ידוענים, עסקים, פוליטיקאים ואנשי ציבור במטרה להנגיש מידע ביתר קלות ולהחליף את האינטראקציה עם מעריציהם ולקוחותיהם
פייסבוק החלה לעדכן אמש (ד') את הדפים ברשת החברתית לעיצוב נקי יותר, במטרה להקל על המשתמשים בהתמצאות בעמוד עסקי לאחר שבשנים האחרונות נוספו לו תוכנות רבות והפך למסורבל לשימוש. השינוי העיצובי יאפשר למשתמשים למצוא בקלות יתרה מידע חשוב כמו הביוגרפיה של הדף והודעות רלוונטיות. שינוי מרכזי נוסף הוא הוויתור על הצגת כמות ה"לייקים" שהדפים צברו והבלטה של מספר העוקבים במקום.
קראו עוד בכלכליסט:
- ווטסאפ דורשת שתאשרו שיתוף מידע עם פייסבוק או שתמחקו את האפליקציה
- הרשתות החברתיות זרקו את טראמפ, עכשיו הגיע זמנן לחשבון נפש
- לראשונה: הרשתות החברתיות השעו את חשבוניו של טראמפ
החברה צירפה לדפים תכונות נוספות, כולל יכולת לשתף קטעי וידאו קצרים ותמונות שנעלמות תוך 24 שעות, במטרה להתחרות עם יריבות צעירות יותר כמו טיקטוק וסנאפצ'ט שממשיכות לצבור תאוצה על חשבונה.
העיצוב החדש לדפים של פייסבוק צילום: פייסבוק
בשנים האחרונות פייסבוק המשיכה לצרף תכונות לדפים העסקיים, כולל כלי המאפשר למנהלים לבצע סבב שאלות ותשובות בדף שלהם, ולכן לא מפתיע שהחברה החליטה לבצע שינוי עיצובי כולל כדי לסדר ולפשט את כלל האופציות החדשות שנוספו.
כמו כלים אחרים בפייסבוק, הדפים והעמודים הציבוריים שימשו פעמים רבות להפצת מידע מוטעה, דואר זבל ותוכן פוגעני. החברה הבהירה כי היא משתפרת באיתור, תיוג וסינון של הערות דברי שטנה, תוכן אלים, חשבונות מזויפים אך לא פירטה בהודעתה אילו שיפורים היא מבצעת בפועל.