טוויטר נכנסת לתחום הפודקאסטים ורוכשת את ברייקר
אחרי שאמזון רכשה את וונדרי: הרשת החברתית רוכשת את אפליקציית הפודקאסטים החברתית ברייקר. הצוות יצטרף לטוויטר ולפרויקט Twitter Spaces המבוסס על העלאת שידורי אודיו חיים ברשת החברתית
- מפסיד גם בטוויטר: טראמפ מאבד את העוקבים שלו לטובת ביידן
- טוויטר תחזיר את ה-V הכחול ב-2021
- השימוע של מייסדי טוויטר ופייסבוק: שוב מתקפה על ענקיות הטכנולוגיה
בהודעה שפרסמה ברייקר בבלוג החברה שלה, הסבירה שהחליטה לחבור לטוויטר כדי לאפשר שיח ציבורי לאנשים ברחבי העולם. מנכ"ל ברייקר אריק ברלין כתב: "אנו מתרשמים מרוח היזמות ברשת החברתית ומתלהבים מהחוויות החדשות שהצוות שלנו ייצר בה".
ברייקר נוסדה בשנת 2016 על ידי המנכ"ל ברלין וה-CTO לאה קולבר. החברה בנתה פלטפורמה שאיפשרה למשתמשים להגיב על פרקים, לסמן "אהבתי", לגלות פודקאסטים חדשים על ידי מעקב אחר חבריהם ולשתף תוכניות מועדפות ברשתות החברתיות. אלו לא היו נפוצים בשירותי פודקאסטים באותן שנים.
Twitter Spaces, שבתוכו תשתלב הרכישה החדשה, הוא פרויקט שמע חדש של טוויטר המאפשר למשתמשים לשוחח בזמן אמת באמצעות קול וטקסט ברשת החברתית. המוצר החדש החל לפעול בכמה מדינות בלבד בגרסת בטא בחודש דצמבר, ובטוויטר מנסים היום לפתור את הבעיות הטכניות אבל גם נושאים מורכבים יותר שעולים משידורי אודיו חיים, כולל פיקוח על התכנים המועלים לרשת ושיפור השיח הציבורי.
הרכישה של ברייקר היא האחרונה בשורת עסקאות דומות שבוצעו בשבועות ובחודשים האחרונים בשוק הפודקאסטים, כולל רכישת וונדרי על ידי אמזון בסכום של 300 מיליון דולר, סיריוס שרכשה את סטיצ'ר ב -300 מיליון דולר, ושלל עסקאות התוכן שספוטיפיי ביצעה לאחרונה.
אחת הסיבות שטוויטר רכשה את ברייקר היא ככל הנראה על מנת לצרף לצוותה אנשי מפתח בתחום הפודקאסטים בדרכה להיכנס לשוק חדש ומוצף בתחרות. כעת נותר לראות האם המהלך והפרויקט החדש יסייעו לטוויטר שנאבקת בימים אלו בפייק ניוז ובשיח אלים ופוגעני ברשת החברתית שלה.