חו"ל זה כאן: "הפיאצה, מג'יק קאס ודיזיין סיטי יהפכו את מישור אדומים ליעד הבילוי המוביל בישראל"
עיר העיצוב דיזיין סיטי ופארק השעשועים מג'יק קאס מבקשים לשנות את הרגלי הפנאי של המשפחות בישראל. בחברה היזמית קאס גרופ לא מהססים לכוון גבוה ולהציב רף של 5 מיליון מבקרים בשנה
דיזיין סיטי, עיר העיצוב של ישראל, תפתח את שעריה באופן רשמי בעוד חודשים ספורים - והיא תאכלס כ-200 רשתות ומותגים מהארץ ומחו"ל, כולל שמות בינלאומיים שיפעלו לראשונה בישראל ויציגו חנויות קונספט חדשניות.
את האטרקציה המרכזית במישור אדומים ובדיזיין סיטי תספק הפיאצה – העתק מדויק של מלון ונציה המפורסם בלאס וגאס, עם אגמון מלאכותי וגונדולות משייטות, ומתחם הסעדה מושקע הכולל מסעדות שף ייחודיות, בתי קפה, שווקי אוכל ועשרות ברים שיעמדו לרשות ציבור המבלים. הפיאצה תציע הפנינג תוסס לאורך כל שעות היום עם פסטיבלים ססגוניים, הופעות של בכירי האומנים לצד מופעי רחוב, תערוכות ושורה ארוכה של דוכנים - והכל מדי יום ותחת קורת גג אחת.
חלל מרכזי נוסף של דיזיין סיטי יאגד לראשונה חברות קוסמטיקה מובילות, חנויות תכשיטים דוגמת סברובסקי, חנויות הלבשה תחתונה, כמו גם מותגים מובילים של שעונים, משקפיים, אקססוריז ואופנה.
בסמוך לפיאצה, כבר הולך ומתרומם פארק השעשועים הענק מג'יק קאס, שיפעל לאורך כל השנה ובכל מזג האוויר. הפארק ירכז את מתקני השעשועים המתקדמים ביותר ובהם מתקני אקסטרים לצד אולמות עם משחקי וידאו, חדרי בריחה וג'ימבורי. עוגן מרכזי בפארק תהווה רכבת ההרים בגובה של כ-20 מטר שתשקיף על ים המלח.
כחלק מהחזון של החברה היזמית קאס גרופ (KASS GROUP) ליצור חוויה בין דורית, יפעל במתחם גם קניון רחב ידיים שיעמוד בסימן ילדים ובני נוער ובו חנויות ביגוד, צעצועים, מתנות ואפילו מספרות.
"מישור אדומים הולך להיות יעד הבילוי המוביל עבור המוני משפחות בישראל", מצהירה פנינה רווח, מנכ"לית קאס גרופ. "דיזיין סיטי ומג'יק קאס פונים לגדולים ולקטנים, מציעים הכל מהכל, וברף הגבוה ביותר, בלי להתפשר. זהו, נגמרים הימים בהם משפחות נאלצות לנדוד בין מתחמים ולחפש פעילויות שיתאימו לכולם. לכאן גם יגיעו תיירים מחו"ל, שבדרך לים המלח או ממנו לא ידלגו על שפע האטרקציות של מישור אדומים".
"הדבר החם הבא"
בקאס גרופ בהחלט מכוונים גבוה, כשהשאיפה המוצהרת היא לא פחות מ-5 מיליון מבקרים בשנה. מעבר ל-1.5 מיליון תושבי ירושלים וסביבתה – כאשר התחזיות מדברות על כך ש-75% מקרב תושבי המטרופולין יבקרו במתחם לפחות אחת לחודש – לחברה אין ספק כי למתחמים החדשים ינהרו מאזורים מרחוקים יותר, וכאמור גם מעבר לים.
אחת הסיבות לאופטימיות של קאס גרופ טמונה בהיבט התחבורתי ובקיצור משמעותי של הדרכים למישור אדומים וממנו. במסגרת הפרויקט התחבורתי המשמעותי ביותר של צפון ירושלים - המתבצע בהשקעה אדירה של למעלה ממיליארד שקל - תחובר מישור אדומים לבירה, מהלך העתיד לצמצם את זמני הנסיעה למתחמים לפרקי זמן של 15-10 דקות בלבד, וזאת במסלולים ללא רמזורים.
גם עבור אלו המתניידים ללא רכב פרטי, מספקת קאס גרופ פתרונות, בדמות מערך שאטלים שינוע בין צירים מרכזיים ויציע שירות הסעות קבוע ורציף.
"כדאי להתחיל ולסמן את מישור אדומים", מסכמת רווח. "פה יהיה הדבר החם הבא: הפיאצה והמג'יק קאס - מוקדי הבילוי החדשים של ישראל, שיהוו גם מודל לחברות מחו"ל – איך מקימים עיר בילוי אמיתית".
לכתבות נוספות היכנסו אל זירת הנדל"ן >>