ועידות ניו יורק 2022 ועידת ישראל-יוון לונדון 2023 ניו יורק 2024 כלכלה ירוקה כנס מיליון להייטק Power in Diversity הוועידה הלאומית לאנרגיה פינטק 2022 עתיד הרפואה ועידת הנדל"ן 2021 פינטק 2023 TECH TLV שבוע הסטארטאפים 2023 HealthTech משפיעות על הכלכלה The next big thing כנס כלכלת הקנאביס ועידת האנרגיה 2022 פינטק דיסקונט פריפריה טק חדשנות באשראי שבוע הסטארטאפים 2024 Banking AI Mentor Class מקומי.קום 2024 פורום היוניקורנס 2022 ארכיון הוועידות The Hi-Tech Effect Meet&Tech ועידה לאומית לתשתיות אי-קומרס 2021 Agrifood Tech כנס הגיוון הכלכלית הלאומית 23 כנס יזמים ותעשיינים פורום היוניקורנס שבוע הסטארטאפים 22 כנס האיקומרס IPM SUMMIT Expanding Horizons FoodTech2023 שוק ההון 2024 AISRAEL 2024 כנס התחדשות עירונית Israeli Climate Awards המוח האוטיסטי איקומרס 2022 השקעות גלובליות כנס הענן והדאטה שוק ההון 22 TechTLV2022 Innovation Cocktail Work after Work הפורום הכלכלי ערבי כנס ביטחון המזון מיאמי 2024 ניו יורק 2021 כנס השירות 2022 גיימינג 2022 טוקיו 2023 כנס אחריות סביבתית כלכלת הנדל"ן Roadshow Event כנס סייבר 2022 ClimateTech תחזיות 2024 מובילות את ישראל שבוע החדשנות 2022 גיימינג 2023 אקדמיה שעובדת כנס מוסדיים FOODTECH 2022 GeoInt360 שבוע החדשנות Tech@Work לוגיסטיטק Open Banking שש אחרי המלחמה כנס בילינסון לחדשנות טק עצמאות PropTech ecommerce 360 Tech on the Beach ועידת החוסן הישראלי הייטק 2022 כנס המטרו 2023 ועידת האנרגיה 2021 צמיחה בעולמות האשראי RoadShow Event 23 כנס AI לונדון 2024 ביטחון אנרגטי Let's Talk Cyber כנס כלכלת המחר הכלכלית הלאומית 22 נגישות בטוחה Early on the spot משלחת העסקים לפריז TechTLV2024 הכלכלית הלאומית 24 Future of Higher Education לונדון 2022 Work Tech השקעות בראי גלובלי כנס הצמיחה שוק ההון 2023 מפתחים בחזית 2023 +Startup +Startup Let's Talk Fintech ליברליות אונליין ניהול פיננסי השקעות ופיננסים כנס החלל 2024

"לפני הקורונה דאגנו בעיקר לעובדים שלנו. היום אנחנו דואגים לכולם"

כך אומר רפאל סווירי מייסד ונשיא Walkme בראיון בוועידת Mind The Tech TLV של כלכליסט. לדבריו: "היום אנחנו מסתכלים בצורה רחבה יותר - על כל הסביבה שעוטפת אותנו. חשוב לנו מה יקרה למשל לכל הספקים שלנו. אנחנו חיים בתוך עמנו ולכן חשובות לנו גם כל הקהילות שמסביבנו"

אליחי וידל 15:5909.12.20

"אם לפני מגיפת הקורונה דאגנו בעיקר לרווחת העובדים שלנו, היום אנחנו מסתכלים בצורה רחבה יותר - על כל הסביבה שעוטפת אותנו. חשוב לנו מה יקרה למשל לכל הספקים שלנו. אנחנו חיים בתוך עמנו ולכן חשובות לנו גם כל הקהילות שמסביבנו", כך אומר רפאל סווירי מייסד ונשיא Walkme בראיון במסגרת ועידת Mind The Tech TLV של כלכליסט.

 

 

"לכן, לא ביטלנו למשל את התן ביס לעובדים ולא הורדנו דמי נסיעה, כי אנחנו מעריכים שזה שומר על כל הכלכלה מסביב. הדאגה העיקרית שלי היום היא דווקא מה הולך לקרות לכלכלה בטווח הארוך. לא ספציפית לענף הטכנולוגיה. האנושות וגם בישראל התגברנו על דברים הרבה הרבה יותר גדולים אז נעבור גם את משבר הקורונה. אני אופטימי", אמר סווירי.

 

רפי סווירי מייסד ונשיא WalkMe רפי סווירי מייסד ונשיא WalkMe

 

 

Walkme מפתחת פלטפורמות שמסייעות לחברות בתהליך המעבר לדיגיטל (digital transformation) ומאפשרות להן למקסם את המערכות הטכנולוגיות שלהן הן מצד המשתמש שמקבל הדרכות והנחיות כיצד להשתמש בתוכנה והן מצד האנליטיקס שנותן להנהלה תובנות על המקומות הבעייתיים במערכת - מה עובד ומה לא, כדי לשפר את המעבר המהיר שלהן לדיגיטל.

 

לדבריו, עם פרוץ המגיפה ארגונים רבים נאלצו לעבור בבת אחת לעבוד מהבית ואז גם נוצר ביקוש משמעותי גם בווליום של הפעילות מול הלקוחות והלחץ על האתרים שלהן וגם בפעילות מול העובדים. "בגל השני התחילו להיכנס עובדים חדשים לחברות והבעיה הגדולה היתה איך מקבלים לעבודה אדם שאף פעם לא היה במשרד, לא יכול בכלל להגיע למשרד ולא מכיר כלום. ראינו חברות שממש היו צריכות להמציא את עצמן מחדש. למשל חברת אספקת ציוד לחקלאים שעד לפני המגיפה, נציגי החברה פשוט היו מגיעים לחקלאי פיזית, לשטח, ובודקים מה הוא צריך איזה זרעים או חומרי דישון או ציוד.

 

"פתאום תוך שבועות בודדים היו צריכים להקים מרכזי מסחר דיגיטלי עם מרכזי אספקה. בגלל שהתופעה היא עולמית זה דחף את הכל קדימה מהר. טרנספורמציה דיגיטלית כזאת, במצב נורמלי, היתה לוקחת לחברה שלוש ארבע שנים, כי גם הלקוח החקלאי לא היה מוכן למעבר הזה כי הוא בעצמו מצפה ליחסי העבודה האישיים".

 

לשאלה אילו מדדים הם החשובים ביותר להגדרת הצמיחה של חברות, השיב סווירי כי בחברות SaaS (תוכנה כשירות), מסתכלים על ארבעה דברים מהותיים: הגידול בפעילות - האם אתה גדל ובאיזו מהירות, "כשהיום המספר המנצח לחברות צמיחה הוא גידול של 40% בשנה, ששם אותך תחת הגדרת חברת הייטק צומחת. הדבר השני הוא כל מה שקורה מול הלקוחות: האם הם גדלים, האם הם נשארים או עוזבים אותך וכמה הם משתמשים יותר בשירותים שלך. הרמה השלישית היא היעילות - כמה עולה לך לגדול. והדבר האחרון הוא נושא ניהול המזומנים. הקורונה הכניסה הרבה אי ודאות אצל חברות רבות ולכן המיקוד במזומנים היה מאד משמעותי יותר ממה שהיה קודם לכן".
x