ניודי הסלולר לנובמבר: we4G מאבדת את ההובלה
ללא מנכ"ל וללא השקת דור 5, גיוס המנויים נטו של חברת הסלולר של אקספון 018, נחתך זה חודש שני לכ-4,040 בלבד; פרטנר במקום הראשון עם גיוס חיובי של 5,540 מנויים ושיעור הנטישה הנמוך ביותר. בתחתית גולן טלקום שמאבדת כ-3,850 לקוחות נטו; סלקום-גולן איבדו מתחילת השנה 63 אלף לקוחות
we4G, חברת הסלולר של אקספון 018, מאבדת את ההובלה הקבועה של טבלת ניודי הסלולר ומסיימת את חודש נובמבר במקום השני עם גיוס חיובי של כ-4,040 לקוחות נטו - גיוסים בקיזוז נטישות בין החברות, ללא לקוחות חדשים או מתנתקים. את הבכורה תופסת החודש פרטנר, עם גיוס חיובי של 5,540 לקוחות נטו.
- ללא מנכ"ל וללא דור 5: ניודי הסלולר של we4G נחתכו בחצי באוקטובר
- ניודי הסלולר באוגוסט: HOT מובייל עם שיעור הנטישה הגבוה ביותר
- על רקע מיזוג סלקום-גולן: השתיים איבדו 33 אלף מנויים בחציון הראשון
זהו חודש שני ברציפות בו צונחת we4G באופן דרסטי בכמות המתניידים, לאחר שבחודש ממוצע היא מסיימת עם גיוס חיובי של מעל 8,000 מנויים. מאמצע אוקטובר מתנהלת החברה ללא מנכ"ל, ולאחרונה הודיעה כי לתפקיד יכנס בשבועות הקרובים אסף עופר. כמו כן, we4G היא חברת הסלולר היחידה שטרם קיבלה ממשרד התקשורת רישיון להפעלת תדרי דור 5 בארץ, שכן עדיין לא הציגה עמידה בתנאים הנדרשים. בזמן ששאר חברות הסלולר יצאו בקמפיינים פרסומיים רחבים והציגו חבילות חדשות, we4G נותרה מאחור.
במקום השלישי בטבלת הניודים סלקום שמסיימת עם גיוס חיובי של כ-1,990 לקוחות נטו. אחריה, שאר החברות סיימו את החודש עם גיוסים שליליים: רמי לוי עם אובדן של כ-120 לקוחות נטו; 019 מובייל של טלזר עם אובדן של כ-840 לקוחות נטו; HOT מובייל עם אובדן של כ-3,140 לקוחות נטו; ופלאפון עם אובדן של כ-3,790 לקוחות נטו, בעיקר לאור העלאת מחירי החבילות מתחילת נובמבר. בתחתית הטבלה גולן טלקום, שמאבדת כ-3,850 לקוחות נטו.
בדומה לספטמבר-אוקטובר, הסגר השפיע על מספר המתניידים
פרטנר מציגה את שיעור הנטישה החודשי הנמוך ביותר בניודים העומד על כ-1.11% ממצבת לקוחותיה, כאשר HOT מובייל מציגה את שיעור הנטישה הגבוה ביותר העומד על כ-2.56% ממצבתה.
גם בסיכום שנתי, גולן טלקום עם האובדן הגבוה ביותר של כ-34 אלף לקוחות נטו. חיבור בין נתוני סלקום וגולן, שהתמזגו באחרונה, משקף אובדן משותף של כ-63 אלף לקוחות נטו. את מירב הלקוחות איבדו החברות למחוללת התחרות הראשית בשוק, we4G, שמובילה עם גיוס חיובי של כ-72 אלף לקוחות נטו מתחילת השנה. במקום השני פרטנר עם גיוס חיובי של כ-21 אלף לקוחות נטו.
סגירת מרכזי הסחר והקניונים ממשיכה להשפיע על שוק הניודים, כאשר בדומה לספטמבר ואוקטובר, גם בנובמבר חלה ירידה בתנועת המתניידים, שהסתכמה בכ-152 אלף, ביחס לממוצע חודשי של כ-200 אלף. בסך הכול נעו בין החברות מתחילת השנה כ-1.8 מיליון לקוחות.