חברת KMS Lighthouse רוכשת את הסטארט-אפ Reps.AI בכ-20 מיליון דולר
הרכישה תאפשר ל-KMS לשדרג את יכולותיה בתחום פתרונות הבינה המלאכותית ולהציע שירותי אוטומציה והבנת טקסטים מורכבים לצד שיפור היעילות של נציגי שירות וניבוי נטישה של לקוחות, בהם Reps.AI מתמחה
- אינטליגו הישראלית גייסה 15 מיליון דולר
- סנטינל וואן גייסה 267 מיליון דולר לפי שווי של 3 מיליארד דולר
- פרגרין הישראלית מגייסת קרן צמיחה למדעי החיים בסך 300 מיליון דולר
Aman רכשה לפני כשבע שנים את KMS ומאז השקיעה בחברה כעשרה מיליון דולר. KMS מעסיקה 90 עובדים בישראל ובארצות הברית. Reps.AI מעסיקה 10 עובדים ופתרונותיה נמצאים בשימוש של מותגים כמו easyJet ,monday.com ו"איב רושה". בין משקיעי Reps.AI ניתן לציין את -Start Capital, iAngels ואנג'לים נוספים.
הרכישה תאפשר ל- KMS לשדרג את יכולותיה בתחום פתרונות הבינה המלאכותית ולהציע שירותי אוטומציה והבנת טקסטים מורכבים . כיום Lighthouse מסייעת לעסקים בתעשיות שונות לצמצם את משך הליך הכשרת הסוכנים, את זמן השיחות עם הלקוחות ולמזער את שיעור השגיאות. בין לקוחות החברה נמנים חברות פורצ'ן 500 מהמובילות ברחבי העולם, ביניהן: GE Healthcare, AIG, Unum Group ו״אורנג'״ העולמית. ובישראל נמנים גם בנק לאומי, בנק מזרחי, כלל ביטוח, שופרסל ועשרות לקוחות אנטרפייז נוספים.
"רכישת Reps.AI תאפשר ל-KMS Lighthouse להמשיך לחדש, לפתח ולהטמיע טכנולוגיית בינה מלאכותית בפתרונות שלה", אמר שגיא אליהו מנכ"ל KMS Lighthouse, "בעוד הלקוחות הגלובליים שלנו מחפשים דרכים להפוך התקשרויות מסוימות עם לקוחות לאוטומטיות, הטכנולוגיה הייחודית של Reps.AI תסייע לנו לספק חוויות לקוח אחידה המבוססות על בינה מלאכותית ומשולבת ניהול ידע, שכולה אוטומטית ומרוכזות על גבי פלטפורמה אחת".
משבר הקורונה שינה את מודל התעסוקה והשירות עבור חברות בינלאומיות. בעוד העובדים נאלצים להסתגל לעבודה מרחוק, לארגונים יש צורך גובר למצוא פתרונות ניהול ידע מתקדמים. Reps.AI נוסדה על ידי בועז אומנותי ושחר גרמבק ב-2017 מתוך מטרה לחולל מהפכה בחוויית הסוכן והעובד בזמן אמת, באמצעות בינה מלאכותית. בהתייחסו להכרזה, אמר בועז אומנותי: "אנחנו נרגשים להצטרף לצוות המדהים של KMS Lighthouse, שחווה צמיחה אדירה בשנה האחרונה".
לדבריו, "למרות שיש הרבה הייפ סביב בינה מלאכותית, אנחנו פורסים כלים אמיתיים ומעשיים שמפחיתים באופן משמעותי את עלות השירות של מוקדים הטלפוניים ב-30%. מינוף הטכנולוגיה המשותפת שלנו יאפשר פתרון ייחודי שמשנה את תחום ניהול הידע באמצעות בינה מלאכותית, יגביר את היעילות ושביעות הרצון של הלקוחות".