לקסוס חושפת בישראל את החשמלית הראשונה
הגרסה החשמלית של ה-UX, אשר נקראת UXE חולקת עם הדגם הרגיל מספר מכלולים - מלבד מערכת ההנעה המבוססת על חשמל בלבד. ובפחות משעה ניתן להטעין כ-80% מנפח הסוללה; המחיר: מ-257,900 שקלים עבור רמת הגימור הבסיסית
לקסוס UX, רכב הכביש שטח החשמלי הראשון של לקסוס הגיע לישראל. הגרסה החשמלית של ה-UX, אשר נקראת UXE חולקת עם הדגם הרגיל מספר מכלולים – אך מערכת ההנעה של ה-UXE היא כל-חשמלית.
- לקסוס בעקבות אינפיניטי? תצמצם את היצע הדגמים באירופה
- מותג יוקרה חדש בישראל: יבואנית מרצדס תשיק את ג'נסיס של יונדאי
- לקסוס מובילה את שוק הפרימיום לרכבים היברידיים חשמליים במחצית הראשונה של 2020
כלומר בניגוד לגרסה ההיברידית, מדובר ברכב אשר צורך חשמל בלבד. לקסוס עצמה הציגה את ה-UX החשמלי עוד בשנה שעברה, אך בדומה ליצרני רכב רבים אשר השיקו אשתקד רכבים חשמליים, הגעת הדגם החשמלי לישראל התעכבה.
ה-UXE עצמו מצויד במנוע חשמלי אשר מפיק 204 כוחות סוס המזניקים את הקרוס אובר החשמלי ל-100 קילומטרים לשעה תוך 7.5 שניות. מהירותו המרבית של ה-UX החשמלי היא 160 קילומטרים לשעה ואילו הטווח המרבי, לפי נתוני לקסוס הוא 315 קילומטרים.
משך הטעינה משקע חשמל בהספק גבוה מאפשר, לפי לקסוס, טעינה של כ-80% מנפח הסוללה תוך פחות משעה. מחירה של ה-UX החשמלית מתחיל ב-257,900 שקלים עבור רמת הגימור הבסיסית.