קורונה או לא קורונה, עולם האונליין מתקדם כל יום בעוד צעד ענק אל עבר העתיד, שכנראה כבר ממש מעבר לפינה. גיא גלבויז על שיווק באינטרנט בתקופת הקורונה, עד כמה חלו לאחרונה שינויים ושיפורים טכנולוגיים בתקופה הזו? הנה כל המידע.
הרי אין ספק, שישנם תחומים מסוימים אשר נפגעו ועדיין נפגעים כל יום מנגיף הקורונה המדובר בכל מדינה ומדינה. כמובן, אנחנו מדברים על תחומי עיסוק מסוגים כאלו ואחרים. למעשה, אנחנו עדים כאן לאיזשהו תהליך של אדפטציה מהכיוון של בעלי עסקים. במילים הכי פשוטות, מי שמשכיל ומצליח בתקופה הזאת לבצע אדפטציה ולהתאים את עצמו לרוח הימים, יש לו סיכוי טוב יותר לשרוד עד היגעו של החיסון המיוחל. בינתיים, המשימה של בעלי עסקים היא להתאים את עצמם לימי הקורונה ולהתחיל למכור ולשווק חזק באמצעות האינטרנט. שאלנו את גיא גלבויז
לגבי שיפורים טכנולוגיים בתקופה הזו: על מה בעלי עסקים מבקשים להשים את הדגש בתקופת הקורונה?
מה השתנה הלילה הזה מכל הלילות בעולם השיווק האינטרנטי?
מסתבר שלבעלי עסקים יש מילה אחת בפה בימינו: "אוטומציה". כשמדברים על שיפורים טכנולוגיים בתחום השיווק באינטרנט בתקופת הקורונה, מדברים על שלל תהליכי אוטומציה שמתבצעים כל יום וכל שניה, בכל רגע נתון.
כשאנחנו משתמשים במילה אוטומציה, אנחנו כמובן מתכוונים גם לחנויות אינטרנטיות שפועלות 7/24 ובאמצעותן ניתן להגדיל משמעותית את רווחי הארגון, החברה או בית העסק. חנויות אינטרנטיות בימינו הן מצרך נפוץ ביותר אצל בתי עסקים רבים.
בימינו הנוכחיים בעלי עסקים הבינו שיש צורך בחנויות אונליין
גם אם עסק מסוים עד חודש מרץ 2020 לא מכר ושיווק באינטרנט, הרי שבימינו זו כמעט חובה. מאחר שהמצב והתקופה מאופיינים בעיקר בחוסר ודאות אחד שלם, בעלי עסקים הבינו שהם לא יכולים באמת להסתמך על הפרנסה והמכירות שמגיעות מהחנויות הפיזיות ברחוב.
בעלי עסקים רבים הבינו שזהו כעת בדיוק הזמן להקים חנויות אינטרנטיות שפועלות בצורה אוטומטית. וזו הכוונה, כשמדברים על תהליכי אוטומציה. אתם מצד אחד יכולים לשבת בבית ולהעביר זמן איכות עם הילדים, אבל מצד שני החנות שלכם באינטרנט מתפקדת בזכות עצמה ומצליחה למכור ולמכור.
כיצד עובדים שלל תהליכי אוטומציה באתר? גיא גלבויז עונה
כיצד עובדים תהליכים אלו? ובכן, הם מורכבים משלל פעולות שונות ותהליכים שיש לעבור ביחד עם חברת קידום אתרים מקצועית, או אנשי שיווק כמו גיא גלבויז. על פי גיא גלבויז – שיווק באינטרנט וקידום עסקים, בימינו לא באמת ניתן לצלוח את התחרותיות ללא קידום ושיווק באינטרנט.
אם עד היום התחרותיות הייתה עזה כמעט בכל תחום עיסוק, הרי שלאחר פרוץ מגפת הקורונה חלו עוד שינויים ניכרים נוספים בעולם. עסקים רבים החלו למכור באינטרנט, להקים חנויות אונליין ולהנות מהגדלת הרווחים והנתחים שלהם.
|
בימינו הנוכחיים בעלי עסקים הבינו שיש צורך בחנויות אונליין
|
צילום: freepik
|
מה היא שיטת דרופ-שיפינג ומדוע היא כה אטרקטיבית לבעלי עסקים?
למעשה, סוף כל סוף בעלי עסקים רבים הבינו שלא חובה להחזיק מחסנים וסחורות במחסנים בכדי לשנע סחורות ולמכור אותן. אם מעוניינים למכור בימינו סחורות מבלי שיהיה את הצורך הפיזי להחזיק אותן במחסן, הרי שאפשר לבחור תמיד באופציה של דרופ-שיפינג (DROP SHIPPING).
דרופ-שיפינג זוהי שיטה שבאמצעותה ניתן לשנע סחורה ישירות אל הצרכן שלכם בקליק אחד (קליק על ידי הצרכן, כלומר רכישה פשוטה ומהירה בחנות אונליין). הצרכן בכלל לא מודע לכך, אבל הוא ירכוש מוצר שכלל לא נמצא אצלכם במלאי.
גיא גלבויז על שיטת DROP SHIPPING בתקופת הקורונה
אם שואלים מומחים בעולם השיווק כמו גיא גלבויז ואחרים, הם יגידו לכם שדרופ-שיפינג זו שיטת מכירה אינטרנטית אפקטיבית להפליא. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי בעולם כמו בעולם – קיימות גם עמלות. חשוב לדעת, העמלות משתנות מחברה לחברה.
למשל, מאתר אי-ביי (EBAY) הרבה אנשים מעדיפים להזמין סחורות בעקבות עמלות יחסית נמוכות. כמובן, תלוי באיזה תחום עיסוק, תלוי איזו סחורה, תלוי להיכן צריך לשלוח את הסחורה, תלוי באיזו רמת דחיפות צריך לשלוח את הסחורה וכדומה. אם כך, אנחנו רואים שבימינו ובמיוחד בתקופת הקורונה, ישנם שיפורים טכנולוגיים לא מעטים בכל התחום הנ"ל של שיווק באינטרנט.
שיפורים נוספים בעולם השיווק האינטרנטי בתקופת קורונה עולמית
שאלנו את גיא גלבויז לגבי שיפורים נוספים בתחומים הטכנולוגיים של עולם השיווק. לפי מה שסיפר לנו גיא גלבויז, בימי הקורונה חשוב מאוד להשים את הדגש על תהליכי קידום לוקאלי (קידום מקומי). שימו לב, הפרטים הבאים נורא חשובים.
במיוחד בימי הקורונה, כל הנושא של קידום לוקאלי הלך וקיבל משמעות כפולה ומכופלת. אם עד היום היה חשוב לתת דגש נכון ומקצועי על קידום אתרים לוקאלי, הרי שלאחר פרוץ המגפה זה קיבל אפילו תוקף כפול ומכופל.
כל מה שחשוב לדעת על שיווק באינטרנט בצל נגיף עולמי
בימי הקורונה אנשים מחפשים משלוחים, מחפשים אותם כמה שיותר מהר ומצפים לקבל את התשובו אצל דוקטור גוגל. אם אתם מוכרים "מגפיים לגברים בתל אביב-רמת גן", אתם חייבים לפעול בתהליכי קידום לוקאלי וליידע את כל מי שמחפש אחר מגפי גברים – שאתם קיימים ואתם כאן.
בסופו של דבר, הקידום הלוקאלי הוא בדיוק מה שיסייע לכם להיחשף בפני הלקוחות הכי רלוונטיים. אם מישהו מחפש אחר שירותי ניקוי וחיטוי במרכז הארץ, הוא יגיע אליכם ולא אל חברת ניקיון בדימונה. אם תעבדו נכון בצורה של קידום אתרים לוקאלי, על פי גיא גלבויז – אתם תשפרו את החשיפה שלכם משמעותית. ואילו בעצם הם שינויים שהתחלנו לתת עליהם את הדגש לאחר פרוץ מגפת הקורונה, המקדמים בינינו וגם בעלי העסקים.
מדוע כל כך חשוב לקדם היום בצורה לוקאלית? גיא גלבויז מסביר
אמנם תמיד היה חשוב לקדם בצורה לוקאלית, אבל אין ספק שלאחר פרוץ המגפה זה הלך ונעשה חשוב אפילו יותר. אנשים בימינו צריכים ומחפשים שירות נקודתי עד כמה שניתן. וכשמדברים על שירות ממוקד ומדויק, מדברים על קידום לוקאלי. הכול למעשה מתחיל באיתור המדויק ביותר של איש המקצוע עבור הצרכן. בסופו של יום, השיווק באינטרנט בימינו לא השתנה באופן ניכר. אותם "טריקים" שכולנו מכירים מימים עברו עדיין רלוונטיים.
קידום ממומן יהיה תמיד חשוב, ככה גם קידום אתרים אורגני אצל מומחים שונים בתחום ה-SEO. כל זאת ועוד, גם שיווק באינטרנט עם מומחים כמו גיא גלבויז יהיה חשוב גם כן. אלמלא הייתם משווקים באינטרנט, מקדמים ממומן ודוחפים את האתר אורגנית, סביר להניח שהמתחרים היו גוברים עליכם בתקופה קצרה מאוד.
שיווק באינטרנט עם גיא גלבויז בתקופת הקורונה לא מוותרים לתחרות
אם אתם צריכים מידע נוסף בנושאי שיווק באינטרנט בתקופת הקורונה, אנחנו ממליצים לכם לקבל סיוע מקצועי בלבד. בסופו של דבר, המתחרים שלכם בטוח לא בוחלים באמצעים בכדי להופיע בראשית תוצאות החיפוש.
אם כך, אתם מוזמנים לפעול בצורה דומה ולהשאיר אבק לתחרותיות העזה שם בחוץ בכל תחום עסקי כמעט. לפי מומחים בעולם השיווק האינטרנטי, החנויות האינטרנטיות הולכות ונהפכות למצרך חשוב ביותר עבור כל בית עסק כמעט. ובכדי לשווק נכון חנות אינטרנטית, יהיה כדאי לפנות לסיוע מקצועי נכון. בהצלחה!