אפל מבצעת ריקול לחלק מאוזניות איירפודס פרו
לאחר דיווחים ברשת על תקלות בדגם האוזניות הפופולרי, אפל מודיעה כי הדגמים שיוצרו עד אוקטובר 2020 עלולים לסבול מבעיות טכניות וכי תחליף אותם בסניפים ללא עלות נוספת
אפל הודיעה בסוף השבוע כי תחליף את אוזניות איירפודס פרו שהתגלו בהן תקלות טכניות.
- האפל איירפודס פרו עומדות מאחורי פאניקת ההורים המתחסדים התורנית
- חוסכת עליכם: אפל לא תספק מטען ואוזניות בערכת האייפון 12
- מה אנחנו יודעים עד כה על אוזניות הפרימיום של אפל?
במהלך השנה האחרונה החלו לצוץ ברשת דיווחים על כך שדגם הפרימיום של אוזניות האלחוטיות סובל מבעיות טכניות רבות הכוללות רעש לבן ורעשי חיכוך מתגברים בסביבה רועשת, כמו גם בעיות עם האפשרות לבטל ולהפעיל את סינון הרעש הסביבתי.
בעקבות דיווחים אלו אפל פרסמה בחודש מאי באתר שלה הצעות לפיתרון והחלה להחליף ללקוחות אוזניות בצמוד לתעודת אחריות תקפה של החברה. כעת אפל מודיעה כי דגמי האיירפודס פרו שייוצרו אחרי אוקטובר 2020 כבר לא יסבלו מבעיות אלו אך מי שרכש דגמים שיוצרו לפני כן וסובל מבעיות טכניות יוכל להגיע לסניפי החברה ולקבל זוג אוזניות חדשות ללא עלות. בהודעה באתר החברה נכתב כי ניתן להגיע לכל ספק מורשה בכל מדינה ולהחליף את האוזניות. החברה מדגישה כי הליך ההחלפה הוא לדגם אוזניות הפרו בלבד כשקייס הטעינה של האוזניות לא יוחלף.
האיירפודס של אפל הן אוזניות אלחוטיות פופולריות ברחבי העולם. הרווח הספציפי ממכירתן אינו מפורסם ע"י החברה, אך היא דיווחה על הכנסות של 7.8 מיליארד דולר מקטגוריית "שונות", הכוללת גם את האוזניות, ברבעון שהסתיים בספטמבר.
מאיידיגיטל נמסר כי הרשת "נערכת במהירות להחלפת ותיקון מכשירים אשר מתגלים בהם התקלה. בשלב זה, עדיין לא התקבל אצלנו באידייגיטל מלאי חלפים לתיקון. בעת קבלת החלפים מאפל העולמית, אנו נתחיל בתהליך ההחלפה ותיקון ללקוחות אשר יבקשו זאת, ובכפוף לבדיקת מעבדה (על פי דרישת אפל).
על מנת להקל על לקוחותינו, ולתת להם שירות מהיר ככל הניתן, לקוחות המעוניינים בהחלפה ותיקון המוצר, יוכלו להירשם בטופס מקדים וניצור איתם קשר מיד כאשר יגיע אלינו מלאי החלפים מחו״ל (הטופס יעלה לאתר איידיגיטל בשעות הקרובות)".