$
הייטק והון סיכון

גלאסבוקס הישראלית רוכשת את המתחרה הבריטית SessionCam

100 עובדי החברה הבריטית יצטרפו ל-160 עובדי חברת גלאסבוקס, שבאמצעות הטכנולוגיה שלה לוכדת נתונים גם על גבי השרת וגם בצד הלקוח ומספקת תובנות צרכניות חיוניות לחברות. השתיים לא פרסמו את שווי העסקה אבל הוא מוערך בכ-30-40 מיליון דולר

מאיר אורבך 16:4115.10.20
חברת הסטארט-אפ הישראלית גלאסבוקס (Glassbox), רוכשת את המתחרה הבריטית SessionCam, המתמחה בניטור חווית משתמש דיגיטלית. החברה הממוזגת תספק לראשונה נראות מלאה של כל האינטראקציות של הלקוח בכל הפלטפורמות הדיגיטליות – מהלך שיאפשר לחברות לספק שירות איכותי יותר ללקוחותיהם. החברות לא פירסמו את שווי העסקה אבל הוא מוערך בכ-30-40 מיליון דולר.

 

"אנחנו עובדים איתם כבר מספר חודשים על פתרון משותף והשיחות בנינו הוביל לרכישה", סיפר לכלכליסט ירון מורגנשטרן מנכ"ל גלאסבוקס.

100 עובדי החברה הבריטית יצטרפו ל-160 עובדי חברת גלאסבוקס. "אנחנו מכסים את עולם ההיי-אנד של בנקים וארגונים גדולים. הם בעיקר עובדים בורטיקלים אחרים: ריטייל והמיקוד שלהם הוא בחברות קטנות בנוניות", מוסיף ירון מורגנשטרן"הרכישה מאפפשרת לכסות מגוון של ורטיקלים, יותר אנשים בארגון שאליהם פונים. העסקה נחתמה היום והגיפה מציבה אתגרים רבים לתאם את המשך התהליך . במצב אחר הייינו מטיסים אנשים ומאיצים את השילוב".

 

באפריל האחרון גייסה גלאסבוקס 40 מיליון דולר אשר חלק מסכום זה ישמש לרכישת החברה הבריטית. החברה הממוזגת תשרת למעלה מ-300 לקוחות ברחבי העולם, לרבות שישה הבנקים הגדולים בעולם, חברות כמו SoFi, סינגפור אירליינס, סופרדריי ועוד רבים.

 

מורגנשטרן מוסיף כי במיוחד בזמנים הקשים מאוד האלה, תנועת הגולשים הדיגיטלית נמצאת בעלייה וחברות מתמקדות בדרכים לתקשר עם לקוחות חדשים וקיימים באופן דיגיטלי. "הקורונה הביאה לקפיצה משמעותית בפעילות הדיגיטלית בעולם והטכנולוגיה שלנו מסייעת לחברות המתוחכמות ביותר בעולם למפות, לשמר ולהגדיל את הנכסים הדיגיטליים שלהן", הדגיש מורגנשטרן.

 

מנכ"ל גלאסבוקס, ירון מורגנשטרן מנכ"ל גלאסבוקס, ירון מורגנשטרן צילום: גלאסבוקס

 

הטכנולוגיה פורצת-הדרך של גלאסבוקס מספקת לארגונים גישה מסוג חדש לפלטפורמות הדיגיטליות שלהן. באמצעותה, יכולות חברות לשחזר באופן מלא כל מסע לקוח דיגיטלי המתרחש על גבי היישומים שלהן ולזהות מגמות ודפוסים חשובים על מנת למטב את חוויית המשתמש ולהביא ליעילות מירבית. הפלטפורמה של גלאסבוקס, שנוסדה על ידי ירון גואטה, חנן בלומשטיין ויואב שרייבר, היא הפתרון היחיד אשר לוכד נתונים גם על גבי השרת וגם בצד הלקוח, באופן המספק תובנות צרכניות חיוניות.

 

"גלאסבוקס נמצאת בחוד החנית של תעשיה זו, ובמיוחד בעת הזו של עליה משמעותית בשימוש בדיגיטל השירות של החברה הוא קריטי עבור כל גוף דיגיטלי עסקי", אומר קווין גודינגס, מנכ"ל SessionCam.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x