רק 150 אלף מתניידים: החגים והסגר השני השפיעו על שוק הסלולר
סגירת מרכזי הסחר והקניונים הובילה לירידה בכמות המתניידים בספטמבר, ביחס לממוצע חודשי של 200 אלף. we4G מובילה עם גיוס חיובי של 9,200 לקוחות (בקיזוז נטישות), HOT מובייל מאבדת 5,300 לקוחות ופרטנר מציגה את שיעור הנטישה הנמוך היותר. בסיכום שלושת הרבעונים הראשונים של השנה, סלקום עם האובדן הגבוה ביותר של כ-30 אלף לקוחות
- HOT מנסה להוביל גל עליות מחירים בסלולר
- הדור החמישי בסלולר יחל לפעול היום בישראל באופן רשמי
- הירידה בהכנסות שוק התקשורת נמשכה גם ב-2019: "נדרשת נקודת איזון חדשה"
we4G, חברת הסלולר של אקספון 018, ממשיכה להוביל את טבלת ניודי הסלולר ומסיימת את חודש ספטמבר בגיוס חיובי של כ-9,210 לקוחות נטו - גיוסים בקיזוז נטישות, ללא לקוחות חדשים או מתנתקים. לאחריה פלאפון שמסיימת עם גיוס חיובי של כ-3,300 לקוחות נטו ופרטנר עם גיוס חיובי של כ-3,210 לקוחות נטו.
אחריהן, שאר החברות סיימו את החודש עם גיוסים שליליים: רמי לוי עם אובדן של כ-560 לקוחות נטו; 019 מובייל של טלזר עם אובדן של כ-2,160 לקוחות נטו; גולן טלקום עם אובדן של כ-3,880 לקוחות נטו; וסלקום עם אובדן של כ-4,100 לקוחות נטו. בתחתית הטבלה נמצאת HOT מובייל, שמאבדת כ-5,370 לקוחות נטו.
פרטנר מציגה את שיעור הנטישה החודשי הנמוך ביותר בניודים העומד על כ-1.08% ממצבת לקוחותיה, כאשר HOT מובייל מציגה את שיעור הנטישה הגבוה ביותר העומד על כ-3.33% ממצבתה.
בסיכום שלושת הרבעונים הראשונים של השנה, סלקום עם האובדן הגבוה ביותר של כ-30 אלף לקוחות נטו. לפניה נמצאת גולן שמאבדת כ-28 אלף לקוחות נטו.
חיבור בין נתוני סלקום וגולן, שהתמזגו באחרונה, משקף אובדן משותף של כ-58 אלף לקוחות נטו. את מירב הלקוחות איבדו החברות למחוללת התחרות הראשית בשוק, we4G, שמובילה עם גיוס חיובי של כ-64 אלף לקוחות נטו מתחילת השנה. בסך הכול נעו בין החברות מתחילת השנה כ-1.5 מיליון לקוחות.