בעקבות המחאה, אסתי לאודר תבחן שינוי מיתוג המוצרים להבהרת העור
חברות קוסמטיקה הואשמו בצביעות מכיוון שהן ממשיכות למכור מוצרים להבהרת העור בעודן תומכות בפומבי במחאת השחורים בארה"ב. ענקית הקוסמטיקה אסתי לאודר הודיעה שתבדוק אם להחליף את המונחים כמו "הבהרה" ו"הלבנה"
החברה, שבבעלותה 25 מותגי קוסמטיקה ואיפור, ביניהם בובי בראון, קליניק ולה מר, לא פירטה על אלו מוצרים מדובר, אך ציינה כי ייבדק השימוש במונחים כמו "הבהרה" ו"הלבנה" וכן אם יש מוצרים שכדאי שיהיה להם מגוון רחב יותר של גוונים.
המהלך מגיע לאחר שחברות קוסמטיקה הותקפו במדיה החברתית והואשמו בצביעות מכיוון שהן ממשיכות למכור מוצרים להבהרת העור בעודן תומכות בפומבי במחאת השחורים בארה"ב.
כך למשל, מנחת התוכנית "טופ שף" ואושיית האינסטגרם פדמה לקשמי יצאה נגד יוניליוור שמקדמת בהודו מוצר מצליח להבהרת העור. "המוצר הזה גרם לי להרגיש חוסר ביטחון בצעירותי. עלינו לנטרל את השארית הפוגענית הזו מימי הקולוניאליזם באמצעות ייצוג של כל גווני העור", אמרה.
העובדים באסתי לאודר שלחו כבר ביוני מכתב ליו"ר וויליאם לאודר, שבו ביקשו ממנו לפעול יותר כדי לפתור בעיות הנוגעות לסוגיית הגזע. החברה התחייבה בתגובה להשתפר ואף לעבוד עם יותר עסקים שבבעלות אנשים שחורים.
אסתי לאודר אינה החברה הראשונה שפועלת בנושא. ביוני הודיעו בג'ונסון אנד ג'ונסון כי יפסיקו למכור מוצר להלבנת העור תחת המותג של Neutrogena. בדומה, ביוניליוור אמרו כי ישנו את שם המותג Fair & Lovely (לבנה וחיננית) ל-
Glow & Lovely (זוהרת וחיננית) ויסירו את המילים הבהרה, בהיר, לבן והלבנה מכל המותגים והמוצרים. גם בלוריאל מתכוונים לנקוט במהלך דומה.