ניודי הסלולר באוגוסט: HOT מובייל עם שיעור הנטישה הגבוה ביותר
3% מלקוחות החברה נטשו אותה במהלך החודש, אל מול פרטנר שמסיימת עם שיעור הנטישה הנמוך ביותר - 1.35%; we4G מובילה את הטבלה עם גיוס של כ-8,500 לקוחות. בתחתית הטבלה - סלקום וגולן טלקום שהתמזגו באחרונה
- דובאי: כ-2 מיליון דולר שולמו עבור לוחית רישוי ייחודית לרכב
- סגירת השמיים הפילה את הכנסות חברות הסלולר
- למרות הקורונה: פרטנר רשמה רווח של 7 מיליון שקל ויציבות בהכנסות
אחריהן, שאר החברות סיימו את החודש עם גיוסים שליליים: פלאפון עם אובדן של כ-180 לקוחות נטו; 019 מובייל של טלזר עם אובדן של כ-870 לקוחות נטו; HOT מובייל עם אובדן של כ-2,330 לקוחות נטו; וגולן טלקום עם אובדן של כ-3,600 לקוחות נטו. בתחתית הטבלה נמצאת סלקום, שמאבדת כ-4,570 לקוחות נטו.
פרטנר מציגה את שיעור הנטישה החודשי הנמוך ביותר בניודים העומד על כ-1.35% ממצבתה, כאשר HOT מובייל מציגה את שיעור הנטישה הגבוה ביותר העומד על כ-2.94% ממצבתה. בסך הכול התניידו במהלך חודש אוגוסט כ-182 אלף מנויים, לאחר שבחודש יולי נעו בין החברות כ-195 אלף מנויים וביוני כ-200 אלף מנויים.
בסיכום שמונת החודשים הראשונים של השנה, סלקום עם האובדן הגבוה ביותר של כ-26 אלף לקוחות נטו. לפניה נמצאת גולן שמאבדת כ-24 אלף לקוחות נטו. אם מחברים בין הנתונים של סלקום וגולן, שהתמזגו באחרונה, איבדו שתי החברות יחד כ-50 אלף לקוחות נטו. את מירב הלקוחות איבדו החברות למחוללת התחרות הראשית בשוק, we4G, שמובילה עם גיוס חיובי של כ-55 אלף לקוחות נטו מתחילת השנה. החברה ממשיכה לשבור את השוק עם מחירים אטרקטיביים "לכל החיים" דרך מבצעי שיווק אגרסיביים וקמפיינים רחבים בתקשורת. בסך הכול נעו בין החברות מתחילת השנה כמיליון ו-343 אלף לקוחות.