חברת הביטוח ליברה עברה לרווח של כ-670 אלף שקל ברבעון השני
זאת לעומת הפסד של 1.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד; ההכנסות מפרמיות ברוטו בביטוח רכב ורכוש זינקו ב-128% והסתכמו בכ-23.7 מיליון שקל
- לראשונה: ליברה עברה לרווחיות מפעילות שוטפת
- חברת הביטוח הכי מתחשבת בנהגים בזמן המשבר - הראל. במקום האחרון בדירוג - מגדל
סך הוצאות השיווק, השכר וההנהלה ברבעון השני עמדו על 7.4 מיליון שקל לעומת 5.1 מיליון שקל ברבעון המקביל.
ההכנסות מפרמיות ברוטו בביטוח רכב ורכוש הסתכמו ברבעון השני בכ-23.7 מיליון שקל לעומת 10.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ – 128%.
סך הפרמיות ברוטו ברבעון הראשון הסתכמו בכ-38 מיליון שקל לעומת 16.7 מיליון שקל ברבעון המקביל, גידול של 128%.
הפרמיות ברוטו בביטוח רכב חובה הסתכמו בכ-14.1 מיליון שקל לעומת 6.3 מילון שקל ברבעון המקביל, גידול של כ – 125%.
הפרמיות ברוטו בביטוחי דירה ברבעון השני הסתכמו כ-400 אלף שקל לעומת 100 אלף שקל בלבד ברבעון המקביל, גידול של כ – 206%.
ליברה עוסקת בביטוח רכב ודירה ומדווחת כי מהקמתה שיווקה כ- 120 אלף פוליסות וכי מספר לקוחותיה עומד על כ-60 אלף. החברה ציינה בדוחותיה כי היא משקיעה את כספי הנוסטרו שלה באפיקי השקעה סולידיים המוחזקים לפדיון ובשל כך, לא נפגעה מהתנודות בשוק ההון שנבעו ממשבר הקורונה.
אתי אלישקוב, מייסדת ומנכ"לית ליברה: "ברבעון השני הובילה ליברה את מהפיכת הניודים, ושברה את המוסכמה בענף לפיה מעבר בין חברות הביטוח לפני מועד חידוש ביטוח הרכב הוא טאבו. מאז ההשקה ועד היום ניידה החברה כ-1,800 פוליסות וחסכה בכך לציבור הצרכנים כ-500 שקל בממוצע למבוטח. אני מעריכה כי מגמת הצמיחה תימשך והחברה תגדיל את נתח השוק שלה גם ברבעון הבא על ידי המשך פעילות הניודים והשקות של מוצרים חדשים נוספים".