קסטרו מחדשת את אתר האונליין שלה בשיתוף bit של בנק הפועלים
במסגרת המהלך, בהשקעה של 2 מיליון שקל, תאפשר החברה לראשונה תשלום באמצעות האפליקציה לצד אפשרויות התשלום הקיימות באשראי
הזינוק במכירות האונליין מוביל לשיתופי פעולה חדשים. קסטרו משיקה מחדש את אתר האונליין שלה במהלך הכולל שיתוף פעולה עם בנק הפועלים.
- כך הציגה קסטרו שיפור בחנויות הזהות במשבר
- קסטרו יוצאת סופית מקניון שבעת הכוכבים
- יום אחרי הדוחות: הבן של מייסד קסטרו מכר נתח נוסף ממניות חברת האופנה
במסגרת המהלך, בהשקעה של 2 מיליון שקל, תאפשר החברה לראשונה תשלום באמצעות אפליקציית bit של בנק הפועלים. זאת לצד אפשרויות התשלום הקיימות באשראי.
האתר המחודש מאפשר עוד קבלת הודעה כאשר פריט שחסר יחזור למלאי, מימוש נקודות מועדון וכניסה לאזור האישי באמצעות הכנסת מספר טלפון וללא צורך בסיסמה.
חידוש האתר, יוצא לדרך נוכח הזינוק בפעילות האונליין בישראל בחודשים האחרונים ובעיקר בתקופה בה נסגרו הקניונים ומרכזי הקניות בהתאם להנחיות הממשלה בשיא משבר הקורונה. בשבוע החולף החלה חברת עדיקה להציע משלוח מהיר בחינם לקונים באתר ב-60 שקלים ומעלה ובחברת פוקס, הגדילו אחזקות באתר המכירות טרמינל איקס.
גולן שרמן, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת החדשנות והאסטרטגיה בבנק הפועלים: "חוויית התשלום מהווה רכיב משמעותי בחוויית הקנייה ובשביעות רצון הלקוח. הצרכנים מצפים לתשלום מהיר, פשוט, נוח ובטוח. bit מבוססת על עקרון הפשטות ו"מדברת" בשפה שכולם מבינים, כך שכל אחד יכול להשתמש בה בקלות״. שרמן הוסיף כישיתוף הפעולה עם החברה ״יאפשר לbit להוביל את מהפכת התשלומים גם בעולם האופנה".
לדברי מור פסו, סמנכ"לית השיווק של קסטרו: "מאז פרוץ משבר הקורונה, שילשה החברה את מכירות אתר האונליין". פסו הוסיפה כי הובילה את החיבור לאפליקציית ביט, מתוך תפיסה שקנייה ברשת צריכה להיות מהירה וקלה: "בתקופה האחרונה מאז פרוץ משבר הקורונה ראינו גידול של מאות אחוזים בכל מותגי קבוצת הקבוצה וכפי שהיינו הראשונים לעלות עם אתר אונליין בין חברות האופנה בישראל, אנו מציגים לראשונה חדשנות בתחום התשלום".