שופרסל נערכת לבטל הטבות לחברי המועדון מחודש מאי הבא
משמעות ההודעה היא כי הלקוחות לא יוכלו ליהנות אחרי מועד זה מהטבות כמו צבירת נקודות ומ-5% הנחה על מוצרי המותג הפרטי; שופרסל: "אנו פועלים בימים אלו לעדכן את הצעת הערך ללקוחות ולשפרה"
רשת שופרסל נערכת לשנות את תוכנית ההטבות לחברי המועדון. בהודעה ללקוחותיה, עדכנה שופרסל כי בעוד 9 חודשים תסתיים תוכנית ההטבות הנוכחית.
- שופרסל מכניסה את המותג של Be גם אל המרכולים
- שופרסל מכה בברזל הלוהט של המכולות
- הקונים הסתערו, ושופרסל הכפילה את הרווח הנקי ל-90 מיליון שקל ברבעון הראשון
משמעות ההודעה היא כי הלקוחות לא יוכלו ליהנות אחרי חודש מאי 2021 מצבירת נקודות, מ-5% הנחה על מוצרי המותג הפרטי ומ-10% הנחה על מספר מוצרים שהלקוח בוחר בתחילת החברות במועדון ומהווים על פי רוב מוצרים הנרכשים על ידו בתדירות גבוהה.
עד למועד זה, יוכלו חברי מועדון הרשת להמשיך לצבור נקודות ולממש את ההטבות הקיימות.
הודעתה של שופרסל מתחייבת על פי חוק ובחברה מסרו כי אין בידיהם בשלב זה פרטים על ההטבות החלופיות שיוענקו ללקוחות. בהודעה נמסר בין השאר: "בימים אלה אנו מכינים תוכנית מועדון לקוחות חדשה, מפתיעה וייחודית ונעדכן על פרטיה בהמשך".
משופרסל נמסר: "מועדון הלקוחות של שופרסל מונה כ-2 מיליון לקוחות. תכנית ההטבות במתכונתה הנוכחית קיימת משנת 2007 ולאחר כ-13 שנים, שופרסל פועלת בימים אלו לעדכן את הצעת הערך ללקוחותיה ולשפרה באמצעות תכנית חדשנית המותאמת לצרכים האישיים של ציבור הלקוחות".