מותג המתנות YOLO יימכר לראשונה מחוץ לחנויות הרשת
ל”כלכליסט” נודע כי החברה חתמה על הסכם שיתוף פעולה מול קבוצת פוקס ותתחיל לשווק את יולו באתר טרמינל X של קבוצת האופנה
רשת מוצרי המתנות וציוד לבית הספר YOLO מתחילה לשווק לראשונה את המותג מחוץ לחנויות הרשת. ל”כלכליסט” נודע כי החברה חתמה על הסכם שיתוף פעולה מול קבוצת פוקס ותתחיל לשווק את יולו באתר טרמינל X של קבוצת האופנה. רשת יולו מונה 20 סניפים, חלקם דוכנים בקניונים מובילים, ואתר אונליין עצמאי. בתקופת הקורונה סגרה יולו את כל הסניפים ועברה למכירות באונליין בלבד.
“סגרנו הכל, הוצאנו את כל 100 העובדים לחל”ת וגם אתר האונליין נסגר למשך עשרה ימים עד שהתאפסנו והבנו לאן כל זה הולך”, מסבירה יעל יגלום, מייסדת ובעלת רשת יולו. “ואז החזרנו שני עובדים מחל”ת כדי שיתפעלו את אתר האינטרנט וראינו שיש ביקוש לקניות באתר. הגל הראשון של המוצרים שנמכרו היו מוצרי יצירה, כי הורים ישבו עם הילדים בבית וחיפשו תעסוקה. אחרי שהתחילו הזום והלמידה מרחוק היה ביקוש גבוה לאוזניות, ואז כאשר הילדים חזרו לבית הספר אחרי הסגר התחיל ביקוש לבקבוקים וקופסאות אוכל ומפיות אוכל שהיו להיט בחודש מאי”. לדבריה של יגלום, “התקופה שהאונליין ממשיך להתחזק, והעיתוי של החזרה לבית הספר, הולידו את שיתוף הפעולה עם טרמינל X, שמרחיב את החשיפה שלנו ויגדיל גם את סל הקניות של האתר”. ענף מוצרי החזרה לביה”ס נערך לשנה מאתגרת במיוחד. בשלב זה כבר ברור שבתי הספר יחזרו למתכונת לימודים לא שגרתית שמשלבת למידה מרחוק עם למידה בכיתות. למרות אי־הוודאות, יולו ממשיכה להתרחב בחו”ל ונכנסה השנה עם מוצרי המותג לסרביה ולפולין, זאת בנוסף למדינות המפרץ הפרסי ונורבגיה שבהן היא כבר פועלת. בישראל הוקמו בימים אלה שמונה דוכני פופ־אפ בקניונים כחלק מירידי החזרה לבית הספר. “יש לנו תוכניות להתרחב בחו”ל לארה”ב ולדרום אמריקה”, אומרת יגלום.
אורנה יפת