מיוחד לכלכליסט
#על הפנים: אלו הזוכים בקמפיין המסכות של כלכליסט
חיפשנו רעיון יצירתי ומקורי שיביא להעלאת המודעות לעטיית מסיכות, קיבלנו עשרות הצעות יצירתיות ומקוריות, דירגנו ואל המקום הראשון הגיעה כרזת השטרות: "הזכייה מאוד משמחת, במיוחד בתקופה כזו". צפו בשאר היצירות הבולטות
הקורונה הכניסה את כולנו למצב תמידי של "על הפנים", ועשרות מועמדים פנו אלינו במסגרת תחרות המסכות של כלכליסט - כדי לעזור להרים את מצב הרוח ולהעלות את המודעות לגבי ההקפדה של עטיית מסכה.
קיבלנו הצעות יצירתיות, מקוריות ומשעשעות, צוות שופטים שהורכב מחברי מערכת כלכליסט בחן ודירג אותן ויש לנו זוכה.
- תחרות מסכות כלכליסט חברון זלצמן שטרות|חברון זלצמן
- תחרות מסכות כלכליסט חברון זלצמן שטרות|חברון זלצמן
- תחרות מסכות כלכליסט חברון זלצמן שטרות|חברון זלצמן
- תחרות מסכות כלכליסט חברון זלצמן שטרות|חברון זלצמן
את הכרזות האלה עיצבו במשרד הפרסום חברון זלצמן. דודי חברון, שהקים את המשרד ביחד עם גבי זלצמן בשנת 2006, מספר כי הרעיון הגיע ממנהלת הסושיאל במשרד, שיר גיטלמן, ולעיצוב אחראי סטודיו המשרד.
המשרד מעסיק 30 אנשים "לפני הקורונה", מספר זלצמן: "לצערנו חלק בחל"ת ועוד לא חזרו, אז כרגע אנחנו 18. הזכייה מאוד משמחת, במיוחד בתקופה כזו". אחת הלקוחות של החברה היא כספונט, שמשכירה כספומטים לבתי עסק, ואולי גם הרקע הזה תרם לרעיון.
אלה שאר היצירות הבולטות שהגיעו אלינו:
הכרזה של עמית פוליטי
סרטון של תום אורבך, "מנהל מוצר עם פוקוס על תובנות התנהגותיות ועקרונות שכנוע"
סרטון של כפיר קוזלובסקי
כרזה של לירן אלוש
סרטון של איתי וטל גואופו
המסכות המעוצבות של בית הבד - לידר אביטן ואביגיל קורן, יזמיות שפתחו חלל עבודה שיתופי למעצבי אופנה.
סרטון שיצרו בוגרי מחזור כ"ו בקריית מוצקין בנושא דיוקן עצמי בתקופת הקורונה, בהנחיית מור גרשון, מורה לאמנות
מסכות מעוצבות של ליזה
מסכות מעוצבות של אימרי זגורי ואסף אבני
המסכות המעוצבות של אנת שליין, "על אמת"