D-ID גייסה 13.5 מיליון דולר מיונדאי ו-AXA
חברת הסטארט-אפ הישראלית נוסדה ב-2017 על ידי יוצאי יחידת המודיעין 8200 ומזהה באופן דיגיטלי פרצופים בתמונות וסרטונים. החברה מתכננת להשתמש בכסף שגייסה להגדלת פעילות המכירות והשיווק בנוסף להמשך השקעה במחקר ופיתוח
- אקווה סקיוריטי גייסה 30 מיליון דולר
- סייברסטארטס בגיוס קרן שנייה בהיקף של 100 מיליון דולר
- Contentsquare הצרפתית מגייסת 190 מיליון דולר ומרחיבה את מרכז הפיתוח בישראל
"גיוס בסדר גודל כזה בתקופה של חוסר ודאות כלכלית משקף את רמת הצורך לפתרונות שאנו מספקים" אמר סלע בלונדהיים, סמנכ"ל תפעול וממייסדי D-ID. "השימוש הגובר בטכנולוגיות זיהוי פנים, כמו גם תקנות הפרטיות המתקדמות המחייבות הגנה על מידע אשר עלול לשמש למעקב, מציב חברות רבות בעמדה שבה הן חייבות להפוך את המידע המאוחסן אצלן לאנונימי, או, להסתכן בקנסות כבדים".
D-ID מספקת פתרונות פרטיות עבור חברות המחזיקות בתמונות או וידאו של אנשים. התוכנות שלהם, המוגנות בפטנטים, מסירות נתונים ביומטריים מתמונות ומסרטונים אולם שומרת על מאפייני מפתח כמו הגיל, המין וההבעה.
"הגנה מפני מעקב היא אחד הרעיונות המבוקשים ביותר במאה ה-21, ואנחנו מצפים לראות כיצד D-ID תמלא את החלל הבולט הזה בשוק," אמר רמי קליש, שותף-מנהל כללי וממייסדי פיטנגו. "המחויבות שלהם לפרטיות גלובלית שואפת לחזק תעשיות, חברות, ואת הקהילות שלנו".