$
בארץ

לראשונה: ליברה עברה לרווחיות מפעילות שוטפת

חברת הביטוח הדיגיטלית הרוויחה 1.2 מיליון שקל ברבעון הראשון, לעומת הפסד של 235 אלף שקל בקבעון המקביל אשתקד; בליברה מציינים כי במשבר היא דווקא התרחבה בגיוס לקוחות ועובדים

עירית אבישר 17:4926.05.20

שנתיים לאחר הקמתה, חברת הביטוח הדיגיטלית ליברה עוברת לראשונה לרווח משמעותי יחסית מפעילות הליבה שלה. ליברה סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם רווח כולל של 1.2 מיליון שקל לעומת הפסד של 235 אלף שקל ברבעון המקביל. ליברה פעילה בביטוח האלמנטרי, ולכן לא הושפעה ממשבר הקורונה ומהמפולת בבורסה שליוותה אותו, וזאת בניגוד למרבית חברות הביטוח האחרות.

 

 

ליברה עוסקת בביטוח רכב ודירה. סך הפרמיות ברוטו של החברה הסתכמו ב-46.4 מיליון שקל, לעומת 22.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד – גידול של 105%. סך הוצאות השיווק, השכר וההנהלה עמדו על 5.3 מיליון שקל לעומת 2.9 מיליון שקל ברבעון המקביל. בליברה מציינים כי מאז מהקמתה ועד לסוף הרבעון הראשון שיווקה החברה מעל מ-100 אלף פוליסות, ויש לה מעל ל-50 אלף לקוחות.

אתי אלישקוב מייסדת ומנכ"לית ליברה אתי אלישקוב מייסדת ומנכ"לית ליברה צילום: עמית שעל

 

בליברה מציינים כי העובדה שמדובר בחברת ביטוח דיגיטלית פעלה לטובתה בזמן משבר הקורונה, בו התחזקה פעילות האונליין בכלל תחומי הצריכה.

 

אתי אלישקוב, מייסדת ומנכ"לית ליברה מסרה: "תוך פחות משנתיים מאז השקת החברה, והרבה לפני תכניות העבודה שלנו, עברה ליברה, לרווחיות. מבחינת החברה משבר הקורונה היווה הזדמנות, והמשכנו לגייס לקוחות ועובדים בתקופה. אני מעריכה שמגמה זו תימשך ועל אף משבר הקורונה גם ברבעונים הבאים נציג רווחיות נאה".

x