$

30 דקות או פחות

"בחודשיים האחרונים הצטרפו לטינדר הרבה נשים, והן הרבה יותר אקטיביות"

אודי מילוא, הישראלי הבכיר ביותר בטינדר, מספר על השינויים בשימוש באפליקציית הדייטינג בזמן הסגר, ההבדלים בין דפוסי הפעילות של נשים וגברים ומה מאפיין את השוק הישראלי

שירות כלכליסט 11:1225.05.20

אם מיליונים בעולם נמצאים בסגר ואיבדו את מקום עבודתם, האם יש מבחינתם טעם להמשיך להשתמש באפליקציית הדייטינג טינדר? הרי במילא אי אפשר לצאת, וזה הזמן לצמצם הוצאות, אז למה לשלם עבור השירות?

 

 

 

אודי מילוא, הישראלי הבכיר בטינדר שמכהן כסגן נשיא מוצר, מספר כי אלה חלק מהנושאים שעלו לדיון בחברה בעקבות משבר הקורונה. אבל תוצאות הרבעון הראשון הפתיעו לטובה, ומילוא מספר כי "בחודשיים האחרונים הצטרפו לשירות הרבה נשים, בעיקר צעירות יותר והן הרבה יותר אקטיביות". בחברה מעריכים כי מדובר בנשים שעד עכשיו חשבו שהן מסתדרות בלי חיבור לעולם האונליין ועכשיו הבינו שאין אפשרות אחרת.

 

 

 

לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן

 

מילוא מספר כי כמעט כל הקלישאות לגבי טינדר מתבררות כנכונות, למשל הנתונים מראים כי נשים מצ'וטטות כמעט פי שניים מגברים בשירות. בתקופת הקורונה היחס קצת הצטמצם, כי כמות השיחות של גברים עלתה קלות. בישראל, הוא מספר, היחס הוא בערך 4-5 משתמשים גברים על כל משתמשת, אבל בעוד בעולם כמות ההתאמות (מאץ') בין משתמשים עלתה ב-30%-40%, בישראל לא נרשמה עלייה משמעותית.

 

אודי מילוא אודי מילוא

 

 

בראיון לפודקאסט "30 דקות או פחות" מספר מילוא איך הגיע לעבודה בחברה, אילו כלים מציעה החברה להגנה על המשתמשים והמשתמשות, מה הקשיים בניתוח שיחות טקסט כאמצעי הגנה ובשילוב שיחות וידיאו - והאם במסגרת ההכנה לתפקיד הוא הצליח למצוא מאץ' עם אשתו?

 

 

 
להאזנה לפודקאסט לחצו כאן >>

 

 

מראיינים:

נבות וולק, איש הייטק.

אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט. 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x