וולמארט היכתה את התחזיות; המריאה ב-74% במכירות אונליין
המשבר סיפק לרשת הכלבו תעסוקה רבה - שכרה יותר מ-235 אלף עובדים בתקופת הקורונה; החברה דיווחה על רווח נקי של 3.99 מיליארד דולר ברבעון הראשון, לעומת 3.84 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד; המכירות בחנויות הזהות צמחו ב-10%; המניה קופצת בטרום המסחר ביותר מ-3%
- ויש מי שמרוויח: וולמארט תגייס יותר מ-50 אלף עובדים
- ארה"ב: וולמארט וגוגל ישתפו פעולה עם הממשל במאבק בנגיף
- מצמצמות הפסדים: רשתות שיווק בארה"ב מקצרות את תקופת ההחזרות
הרווח המתואם עמד על 1.81 דולר למניה ועקף את תחזיות השוק ל-1.12 דולר למניה. ההכנסות צמחו ל-134.62 מיליארד דולר לעומת 129.93 מיליארד דולר בתקופה המקבילה, ועלו גם הן על תחזיות השוק שהיו להכנסות בגובה 132.69 מיליארד דולר.
כמעט רבע מיליון עובדים נוספו לחברה בתקופת המשבר
וולמארט שכרה יותר מ-235 אלף עובדים בתקופת הקורונה, כדי לסייע בפעילות האונליין ובתחזוקת הפעילות בחנויות. בדומה לחברות רבות, וולמארט נסוגה מהתחזיות המוקדמות שפירסמה בנוגע לשנה כולה, בשל חוסר הוודאות בתקופה זו.
וולמארט המשיכה להפעיל את החנויות שלה גם בתקופת הסגר, זאת מכיוון שהיא מוגרדת כחיונית. בשבועות הראשונים של ההגבלות היא חוותה עלייה חדה במכירות לאחר שהצרכנים מיהרו להצטייד במוצרי יסוד וחיטוי.
המגיפה גרמה גם לכך שרבים העדיפו לבצע הזמנות מקוונות במקום להגיע פיסית לחנויות, שם סיכוי ההדבקה גדול יותר. על מנת להצליח לעמוד בביקוש, בוולמארט העסיקו 200 אלף עובדים חדשים לעזור בניקוי החנויות, סידור המדפים ואספקת ההזמנות המקוונות.