$
הייטק והון סיכון

חברת אקססיבי גייסה 12 מיליון דולר לנגישות של אתרי אינטרנט

ההשקעה מעניקה לחברה משאבים משמעותיים להגדיל את הפעילות באמריקה הצפונית ולתמוך בעשרות אלפי הלקוחות והשותפים של החברה

מאיר אורבך 15:3713.05.20
חברת הסטארט-אפ אקססיבי (accessiBe), המפתחת פתרונות נגישות רשת, גייסה 12 מיליון דולר מקרן K1. ההשקעה מעניקה ל-accessiBe משאבים משמעותיים להגדיל את הפעילות באמריקה הצפונית ולתמוך בעשרות אלפי הלקוחות והשותפים של החברה.  

החברה מעסיקה כיום 47 עובדים ברמת גן. זהו סבב הגיוס המשמעותי הראשון של החברה שגייסה כ-500 אלף דולר ממשקיעים פרטים כגון נדב דקנר, אורון יפה ועוד. מייסדי החברה הם: שיר אקרלינג המנכ"ל, גל ויזל סמנכ"ל השיווק ודקל סקופ דקל סקופ, סמנכ"ל אופרציה.

 

 

המוצר של accessiBe עושה אוטומציה לתהליך שבו חברות ובעלי אתרים מנגישים את התוכן שלהם למשתמשים עם מגבלות ראייה, שמיעה ותנועה, כמו גם מוגבלויות פונקציונליות אחרות. הפתרון מבוסס של החברה סורק את האתרים ומייצר באופן מיידי התאמות מפתח להפצת המידע ותוכן מונגש למשתמש הקצה
צוות אקססיבי צוות אקססיבי צילום: אקססיבי בע"מ

 

לדברי שיר אקרלינג, שותף מייסד ומנכ"ל החברה. "החזון שלנו הוא להפוך את האינטרנט לנגיש עבור כולם ללא יוצא מן הכלל. בעזרת שימוש בלמידת מכונה, הפתרון שלנו מסוגל לעזור למיליוני עסקים לעמוד בתקן החוקי ולהימנע מתביעות מצד אחד, בזמן שהוא עוזר למשתמשים בעלי מוגבלויות להשתמש באינטרנט בצורה יעילה מצד שני. זה ניצחון עבור כולם".

 

החברה פותרת את צרכי הנגישות של אלפי עסקים קטנים ובינוניים ("SMB"), כמו גם של פרויקטים גדולים, בעיקר דרך שיתופי פעולה עם חברות כמו RealPage, Big Commerce, Volusion, WebFX, Digital Ocean ועוד אלפי סוכנויות רשת דיגיטליות אשר זקוקות לנגישות אתרים עבור הלקוחות שלהם.

 

מימין דקל סקופ גל ויזל ושיר אקרלינג מייסדי אקססיבי מימין דקל סקופ גל ויזל ושיר אקרלינג מייסדי אקססיבי צילום: אקססיבי בע"מ

 

נגישות דיגיטלית לעסקים ברחבי העולם, ובאמריקה בפרט, הפך להיות דאגה מהותית עבור חברות בעקבות חקיקה מהותית חדשה, אשר הובילה לעלייה עצומה במודעות לדרישות הנגישות. עסקים קטנים ובינוניים צריכים לאמץ פתרון אשר עומד במגבלות החדשות במהירות ובצורה הניתנת להשגה.

 

"אנחנו שמחים להיות שותפים של שיר אקרלינג וצוות accessiBe להמשיך את ההתפשטות הגלובלית המהירה שלהם", אמר מייק ולקיץ', מנהל ב-K1, "לשותפנו יש מוצר המבדיל אותם ומציג גישה ייחודית לפתרון בעיה וצורך מהותי של כל עסק בעל נוכחות רשת. החברה עוזרת ללקוחותיה לייצר נוכחות דיגיטלית נגישה עבור כלל המבקרים ולקוחות פוטנציאליים".
בטל שלח
    לכל התגובות
    x