ריביוז הישראלית גייסה 5 מיליון דולר
החברה פיתחה מערכת המנתחת באופן אוטומטי דעות של צרכנים על מוצרים, ומאפשרת ללמוד מה בדיוק הם חושבים על המתחרים.ההון שגויס בסבב הגיוס הנוכחי יהיה לטובת: איתור עובדים חדשים, המשך פיתוח המוצר, עיבוי צוות customer success, שיווק ומכירות
חברת הסטארט-אפ הישראלית ריביוז (Revuze) גייסה 5.1 מיליון דולר, הגיוס הושלם בימים אלה. סך כל הגיוסים של Revuze, עומד על כ-12 מיליון דולר. את סבב גיוס הכספים הנוכחי הובילה Maverick Ventures (Israel. בסבב הגיוס השתתפה Prytek, משקיעה קיימת ושופתה עסקית. Prytek היא קבוצת השקעות בינ"ל אשר בנוסף להשקעה הכספית מקימה לחברות הפרוטפוליו שלה מערך שיווק, הפצה ומכירות בינ"ל למוצרי החברה שמביא להן הכנסות נוספות.
- פיטנגו גייסה 250 מיליון דולר לקרן צמיחה חדשה
- וויבו הסינית הובילה השקעה של 3.5 מיליון דולר בסטארט-אפ Y-platform
- אביגדור וילנץ משקיע בחברת המחשוב הקוונטי Quantum Machines
ריביוז פיתחה מערכת המנתחת באופן אוטומטי דעות צרכנים על מוצרים, ומאפשרת לחברות ללמוד מה בדיוק חושבים עליהן ועל המתחרים שלהן. לאחרונה, Revuze החלה לספק ללקוחותיה דו"חות המשקפים את נאמנות הצרכנים אליהן וכן מודדות את שביעות רצון הצרכנים (CSAT) שלהן ושל המתחרות. כל זאת, בזמן אמת ולראשונה ללא צורך לקיים סקרי שביעות רצון. Revuze נוסדה בשנת 2013 ע"י עידו רמתי, המשמש בתפקיד נשיא ומנהל התפעול. מאז הקמתה התקשרה החברה עם משקיעים המובילים בשוק: SAP, נילסן, TIC Group, NPD ועוד.
בחברה עובדים 48 עובדים, כאשר כ-40 עובדים מתוכם עובדים ממשרדי החברה בנתניה. ההון שגויס בסבב הגיוס הנוכחי יהיה לטובת: איתור עובדים חדשים, המשך פיתוח המוצר, עיבוי צוות customer success, שיווק ומכירות. על אף משבר הקורונה, בשבוע האחרון גייסה ריביוז כ-10 עובדים, אשר התחילו לעבוד מביתם.
בועז גרינוולד, מנכ"ל החברה אמר לכלכליסט ש"הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לספק לכל משתמש עסקי תובנות שוק עמוקות משולחן העבודה שלו במחיר שווה לכל כיס. אין צורך יותר להמתין לקבלת נתונים או להשלמת מחקרים. כעת, כל בעל תפקיד עסקי יכול לקבל את ההחלטות הטובות ביותר. למרות משבר הקורונה, גייסנו כ-10 עובדים ואנחנו פועלים להמשיך להגדיל את הצוות שלנו".
אנדרי ישונסקי, מייסד ושותף מנהל בפרייטק התייחס גם כן לגיוס: "ההשקעה בחברה – דווקא בתקופת משבר הקורונה, מבטאת את האמון שלנו בריביוז. בפורטפוליו החברות שלנו קיימים מיזמים רבים שיוכלו להסתייע בטכנולוגיה של רביוז ואנחנו נמשיך למנף את המוצר ולהפיק ממנו את מרב הרווחיות".
ירון קרני, מקרן מבריק ונצ'רס שהובילה את סיבוב הגיוס ציין לסיום: "החברה בנתה טכנולוגיה מוכחת שמאפשרת למותגים לבחון את הסנטימנט הציבורי כלפיהם ולאפשר לאנאליזה מתמדת", הוסיף, "המידע הזמין הזה מאפשר לחברות להגיע לתובנות מיידיות מבלי הצורך להסתמך על אנשי דאטה, אנאליסטים ואנשי IT, אשר חלקם פחות זמינים בימים סבוכים אלו. אנחנו מאמינים שפתרונות לאו טאץ יהיו נדרשים בעתיד הנראה לעין".