גם שופרסל תמכור מזון לחיות של המותג הפרטי
המהלך יוצא לדרך כחודשיים לאחר שהמתחרה הגדולה סופר־פארם נכנסה לראשונה לתחום המזון לבעלי חיים
מיצוי הרחבת המותג הפרטי לקטגוריות מזון מוביל את שופרסל להיכנס עם המותג הפרטי לתחום בעלי החיים. הרשת משיקה מזון לחתולים ולכלבים תחת המותג הספרדי Ultima אשר ישווק בלעדית ברשת לצד מגוון רחב של חטיפים ואביזרים שונים לבעלי חיים תחת המותג הפרטי.
המהלך יוצא לדרך כחודשיים לאחר שהמתחרה הגדולה סופר־פארם נכנסה לראשונה לתחום המזון לבעלי חיים, והחלה למכור בסניפיה מזון לכלבים וחתולים, תוספי תזונה לבעלי חיים וצעצועים ואביזרים מיוחדים לבעלי חיים.
Ultima
הנו אחד ממותגי המזון לבעלי חיים המובילים באירופה, המשווק כיום ב־11 מדינות ברחבי אירופה ואמריקה. לפי נתוני המרכז הארצי לרישום כלבים במשרד החקלאות, נכון ל־2019, נרשמו בישראל כמעט חצי מיליון כלבים ולפי ההערכות, מעל 260 אלף איש בישראל מגדלים חתולים. שוק המזון לבעלי החיים בישראל מוערך כיום בכ־800 מיליון שקל בשנה ומאופיין בריכוז גבוה (85%) של מכר בחנויות מתמחות, בהשוואה לשוק האירופי אשר נחלק באופן שווה לחנויות מתמחות ורשתות השיווק.
פילוח זה מאפשר לשופרסל לנסות לנגוס בחנויות המתמחות עם מחיר נמוך ושילוב בקניות המזון בסניפים או באונליין. בנוסף למוצרי המזון לכלבים וחתולים, שופרסל תשווק קערות למזון ולשתייה, רצועות, קולרים, מברשות לסירוק ושמפו.