מהפכת האיקומרס, שהחלה בארץ בעקבות המחאה החברתית בשנת 2012 , אמנם מתחילה מהמסך אך משורשרת ונמשכת אל מחוצה לו. הצרכן שנהנה מהאפשרות הטכנולוגית, כבר אינו מודאג משילוח ההזמנה וזאת באמצעות מערכות מתקדמות שחברת GCX השכילה להשקיע בהן, שהותאמו במיוחד לשילוח מהיר ומדויק.
הגידול המהיר בהיקף ההזמנות, המשלוחים והחבילות חייב את חברות השילוח להשקיע בשדרוג מערכות כדי שתהליך השילוח יהיה ברמה הגבוהה ביותר וכדי להעניק שירות מצוין לצרכן הסופי. למעשה, כדי לעמוד בקצב הגידול והפניות נדרשים היערכות והקצאת משאבים. חברת GCX השכילה
להפוך את אתר האינטרנט שלה לעוגן המהווה כתובת עיקרית לבירורים וחרטה על דגלה הנגשה של מירב המידע לצרכנים באופן שיהפוך את חווית הקנייה אונליין לידידותית וברורה.
GCX מובילה את תחום השילוח לישראל
GCX, המובילה מיום הקמתה, לפני 15 שנים, את תחום הבלדרות אקספרס לישראל ובכך גם את פעילות הסחר המקוון, ביצעה, כמובילת שוק אחראית, השקעות נרחבות בשדרוג מערך שירות הלקוחות. כלפיד שהולך לפני המחנה, יצרה GCX
תשתית חזקה מבחינה טכנולוגית וניהולית, כדי לפקח על התהליכים המורכבים. הטמעה של כלים דיגיטליים מתקדמים המאפשרת ללקוח שירותים שבעבר נחשבו דמיוניים: מעקב אונליין בזמן אמת ואישי אחר החבילה, אפשרות לצ'ט אינטרנטי עם נציג שירות, מאגר מידע לשלל סוגיות מכסיות, מידע בנושא החזרות, מחירונים שמונגשים בעמוד הבית ועוד הפניות לכלל הגורמים הרלוונטיים לתהליך ולמידע נוסף.
|
אריזות מוצרים במחסני GCX
|
צילום: נדב כהן יונתן
|
אפקט אמזון
עם כניסת ענקית הסחר המקוון אמזון לישראל נשאלו שאלות רבות בדבר המשמעות שיש למהלך, האם מדובר בקטר שמניע את השוק או בענק שבולע ומעלים את כל האחרים? התשובות יינתנו בקצב העידן הנוכחי, די מהר ובדינאמיות, אך כבר כעת ניתן לומר כי היקפי ההזמנות מאתרי סחר בינלאומיים ימשיכו להאמיר ולהגיע לשיאים חדשים. הקסם, שבמסגרתו המוצר מגיע מהמסך ללקוח, כמעט בהינף יד, ימשיך להתרחש ואף בעצימות גבוהה יותר. לכן, נערכת חברת GCX המובילה מבין חברות הבלדרות, שנחשבת לקופיקס של הענף, באמצעות עמלות השחרור הזולות ביותר מבין המתחרות.
GCX נכנסה כהרף עין לענף השילוח, חוללה מהפך בתחום, ומתכוונת להמשיך ולהוביל את המהפכה בזכות ניהול מבוסס ניסיון, פיקוח הדוק על תהליכים וטכנולוגיה חדשנית.
שילוח בסטנדרט גבוה
ההתאמה לסטנדרטים מהגבוהים בעולם נעשית במקביל ללמידה מתמדת של השוק ושל התנהגות הצרכנים, היכרות מעמיקה עם מגמות ברובוטיקה שיודעים לקבל מידע בכמויות עצומות ולפרטי פרטים, לעבד את כל הנתונים במהירות ולייצר מידית פעולות ממוחשבות, המשורשרות לפעולות נוספות.
האתגר הענפי, השירותי והעסקי הגדול המסתמן, מתמקד בהמשך הובלה בשני מישורים, שמירה על הבשורה והחדשנות שהביאה GCX לתחום הבלדרות המהירה – כפי שארע עם הכניסה לענף וההתבססות בו, כשירדו מחירי החבילות בבלדרות מסין ב- 40%, והשני, שליטה מוחלטת כפי שסיגלה GCX בממשקי מערכות מעקב השילוח עם מערכות אתרי הסחר וכפי שהשכילה לבצע לשם מתן השירותים ללקוח כמו EBAY.
|
|
צילום: נדב כהן יונתן
|
המגמה המעודדת צרכנים לבצע רכישות מקוונות וליהנות ממחירי האון ליין ניכרת בעיקר בימי המבצעים, או-אז רק בהבטחת משלוח חינם, הופך האתר מבוקש מאד והגידול בעסקאות שבעקבותיהן גידול בכמויות המשלוחים הופך להיות דרמטי ומתרחש באופן לא צפוי. לחברת GCX היכולת לנהל את הגעת החבילות באמצעות מערכות המידע המתקדמות שפיתחה ובאמצעותן יכולים קברניטי החברה לצפות את התנועה ולהיערך לטיפול ראוי.
אם החבילה שהזמנת נשלחת באמצעות GCX – היה סמוך ובטוח שאתה בידיים טובות.