Yotpo רוכשת את חברת SMSBump בעשרות מיליוני דולרים
חברת ההייטק רוכשת את סמסבאמפ, העוסקת בשיווק באמצעות הודעות סמס ומשרתת 28 אלף עסקים בתחום המסחר האלקטרוני
חברת ההייטק יוטפו Yotpo רוכשת את סמסבאמפ, העוסקת בשיווק באמצעות הודעות סמס. החברה משרתת 28 אלף עסקים בתחום המסחר האלקטרוני, המשתמשים במסרונים לשמירה על קשר עם צרכנים, לעדכון על סטטוס ההזמנה, דיווח על מבצעים, ושליחת הצעות מותאמות אישית. החברה יושבת בבולגריה ומעסיקה 20 עובדים שישתלבו ביוטפו. מחיר הרכישה מוערך בעשרות מיליוני דולרים.
"תקשורת בין עסקים לצרכנים בסמס נמצאת בצמיחה חסרת תקדים", אומר עומרי כהן, סמנכ"ל התפעול של יוטפו. "הדור הצעיר של הקונים באינטרנט קונה מהמכשיר הנייד ומצפה לקבל תקשורת מעסקים לטלפון הנייד, באופן דומה לדרך בה הם רגילים לתקשר עם חבריהם. בקרוב סמס יהפוך להיות הערוץ המוביל בארה"ב לתקשורת עם לקוחות.
באמצעות הרכישה יוטפו תעזור לעסקים לתקשר עם לקוחותיהם בסמס באופן אפקטיבי, תוך שימוש באמצעים מתקדמים לפילוח לקוחות ושליחת מסרים מותאמים אישית. יוטפו גם משלבת את תקשורת הסמס בתוך המוצרים הקיימים שלה: ניהול ביקורות ותכנים שמשותפים על ידי הצרכנים, ניהול מועדוני לקוחות, וניהול תכניות חבר-מביא-חבר".
חברת Yotpo הוקמה בשנת 2011 על ידי תומר תגרין, המשמש כמנכ"ל ועומרי כהן. החברה מנהלת פלטפורמת שיווק דיגיטלית לחנויות און ליין (ecommerce), המבוססת על מערכת בינה מלאכותית שפיתחה החברה.
"החזון שלנו הוא שאשת השיווק של אתר מסחר אלקטרוני תצטרך להשתמש רק בתוכנה אחת - יוטפו - כדי לנהל את כל פעילות השיווק. אנו מתקדמים בצעדים מהירים לקראת מימוש החזון, הן על ידי רכישות והן על ידי בניית מוצרים חדשים", מוסיף כהן.
זו רכישת החברה השנייה שמבצעת יוטפו, לאחר שקנתה את Swell Rewards בשנת 2018. "רכישה זו היא אסטרטגית מאד עבורנו. היא מקנה לנו גישה למוצר חדשני שכבש את השוק, סינרגיה חזקה למוצרים הקיימים שלנו, וצוות מוכשר ודינמי במדינה שבה סצנת הטכנולוגיה מתחילה להמריא, שימשיך לפתח עבורנו חדשנות ללקוחותינו", מסכם כהן.
יוטפו מעסיקה כ- 500 עובדים במשרדים בתל אביב, ניו יורק, בוסטון, לונדון וסופיה, ונמצאת בשלבי צמיחה מהירה. החברה מתכננת לגייס 200 עובדים חדשים במהלך 2020.