חישוב מסלול מחדש? ליים עוברת למודל תמחור דינאמי
התמחור יתבסס על משתנים כגון מיקום הקורקינט ושעות העומס; במסגרת המודל החדש, יעלה סכום השימוש בחלק מהמקרים ל-60 אגורות לדקה אך יירד במקרים אחרים ל-40 אגורות לדקה; כן תצא במבצע לשימוש שבועי
לאחר מעל שנה של פעילות: זכייניות חברות הקורקינט מבצעות חישוב מסלול מחדש ומחפשות מודל פעילות רווחי יותר. במסגרת זו משיקה LIME מודל תמחור דינאמי, כלומר המבוסס על משתנים כגון מיקום הקורקינט ושעות העומס בתל אביב.
- סקר: 12% מהישראלים משתמשים באופניים וקורקינטים באופן יומיומי
- גל הפיטורים בחברות הקורקינטים החשמליים: קורקינטים צריכים תוכנית עסקית
- ליים יוצאת מ-12 ערים גדולות בעולם, תפטר 14% מהעובדים
עד כה כלל מודל השימוש של ליים תשלום ראשוני של חמישה שקלים עבור שחרור הקורקינט, ולאחר מכן תשלום של חצי שקל לדקת שימוש. כעת עולה הסכום בחלק מהמקרים ל-60 אגורות לדקה אך יורד במקרים אחרים ל-40 אגורות לדקה. במקביל יוצאת החברה גם במבצע "ליים פאס" - תשלום של 28 שקלים עבור שימוש שבועי.
כפי שנחשף ב"כלכליסט", גם בירד החלה בפיילוט דומה.
מליים נמסר כי "ליים ישראל ציינה לאחרונה 4 מיליון רכיבות ברחבי ת"א בתקופה של 11 חודשים. לאחרונה התחלנו לבחון מודלים שונים של מחירים והשקנו את הליים פאס. במקביל, אנחנו עורכים ניסוי הכולל מודל תמחור דינאמי. מטרת המודל הינה לאפשר, מצד אחד, חוויית רכיבה כוללת ברמה גבוהה ומצד שני תפעול יעיל ואופטימלי של השירות".