$
פרסום ושיווק

שטראוס נכנסת לשוק רוטבי העגבניות באמצעות יבוא מאיטליה

החברה מרחיבה את פעילותה ונכנסת לראשונה לתחום רוטבי העגבניות דרך מותג יד מרדכי

נורית קדוש 08:2627.01.20
שטראוס מרחיבה את פעילותה ונכנסת לראשונה לתחום רוטבי העגבניות דרך מותג יד מרדכי. שטראוס אמנם בחרה קטגוריה צומחת, אולם כבר פעילות בה שחקניות משמעותיות כמו שסטוביץ עם מותג ברילה, אסם עם פרפקטו, יוניליוור עם קנור, mutti שמייבאת ריסטרטו ושחקנים נוספים. נוכח ריבוי המתחרים והקושי לייצר חדשנות פורצת דרך במוצר בסיסי, הכניסה של שטראוס לתחום תתבצע באמצעות יבוא מאיטליה. בדרך זאת לא נדרשת החברה להשקיע בהקמת מפעל וקווי ייצור, אלא בתמיכה שיווקית בלבד.

 

רסק עגבניות רסק עגבניות צילום: שאטרסטוק

 

 

קטגוריית רוטבי העגבניות מהווה כשליש מעולם הרטבים, והיא כוללת רטבים לפסטה ולפיצה ורוטב פסטה, המשמש בסיס לרטבים לבישול. על פי נתוני סטורנקסט, מכירות שוק הרטבים המוכנים הסתכמו בשנה שעברה בכ־240 מיליון שקל. ב־2019 צמחו מכירות רטבי העגבניות ב־8.3% לסכום של 81 מיליון שקל. עיקר הצמיחה, 40.7%, נרשם ברוטבי הפסטה.

 

x