27 אלף מכוניות סובארו למוסך: ריקול לכרית האוויר וחגורת הבטיחות
היבואנית, קבוצת "סוכנות מכוניות לים התיכון" זימנה את בעלי הרכבים למוסכיה המורשים; לפי נתונים שמסרה, בין המכוניות שנדרשות להגיע לריקול לכרית האוויר: 19,670 אימפרזות, 5,173 סובארו לגאסי, 1,455 מדגמי פורסטר ו-403 מדגמי אאוטבק
כ-27 אלף בעלי מכוניות סובארו מדגמים שונים נדרשות להגיע למוסכי היבואנית, קבוצת "סוכנות מכוניות לים התיכון" לריקול - כך עולה מהודעה שפרסמה היום (ה) החברה.
- בגלל הטייפונים: סובארו ומיצובישי חותכות את תחזיות הרווח
- בעקבות הטייפון - סובארו עוצרת את הייצור ביפן
- מיכאל לוי מינה את בנו עומר ליו"ר יבואנית פיאט וסובארו
לפי לשון ההודעה, אלו בעלי המכוניות הסובארו שעליהם להגיע למוסך להחלפת כרית האויר המותקנת לפני הנוסע: בעלי סובארו פורסטר שיוצרו בין 2009 ל-2012, בעלי סובארו לגאסי ואאוטבק שיוצרו בין 2003 ל-2014, בעלי אימפרזה שיוצרו בין 2004 ל-2011 ובעלי הדגמים הספורטיביים WRX ו-STI שיוצרו בין 2004 ל-2014.
משך התיקון הוא כשעה עד ארבע שעות והוא ניתן לביצוע רק במוסכי היבואנית המורשים. לפי נתוני היבואנית - מבין המכוניות הנדרשות להגיע לריקול לכרית האוויר, 19,670 הן אימפרזות, 5,173 הן סובארו לגאסי (הנקראת 4 B בישראל), 1,455 הן מדגמי פורסטר ו-403 הן מדגמי האאוטבק. מכונית אחת בלבד היא מדגם ה-STI הספורטיבי.
כמו כן, הודיעה היבואנית על ריקול נוסף נפרד, ל-123 מכוניות - מדגמי האימפרזה, ה-XV וגרסתו האמריקאית - הקרוסטרק, שיוצרו כולם בשנת 2019. במקרה זה מדובר בתיקון האורך כשעה וחצי למה שהיבואנית מגדירה כ"רצועת בטיחות אחורית".
בפועל מדובר ככל הנראה בתיקון הנוגע למנגנון חגורת הבטיחות האחורית.