יינות ביתן סוגרת שני סניפים בקונספט "שוק"
ינות ביתן מחסלת את סניפי השוק שהשקיעה בהם 30 מיליון שקל ומסבה אותם לליקוט הזמנות מקוונות. ביתן מנהל מגעים למכירת לפחות שתי חנויות "שוק" נוספות
ביתן ביצע בשעתו את השקעת הענק בחנות ברחובות מתוך הערכה כי יוכל לבסס עליה פורמט חנויות ענק שיציעו בחלל אחד סופרמרקט, שוק אורגני, מסעדה בית יין ובית קפה. בשיאו, מנה הפורמט 13 חנויות בהשקעה מוערכת של 85 מיליון שקל. שתיים מחנויות אלו נמכרו לוויקטורי, שני הסניפים האמורים יוסבו וביתן מנהל מגעים למכירת לפחות שתי חנויות "שוק" נוספות.
כיום אין ליינות ביתן פעילות אונליין משמעותית והליקוט להזמנות המקוונות נעשה מחנויות הרשת הרגילות. חנויות הליקוט החדשות לא יחליפו את הליקוט בחנויות הקיימות אלא יפעלו לצדן. הסבת החנויות נראית כצעד נוסף במהלכי ההתייעלות שבהם נוקט ביתן, המצוי במחנק אשראי ומנסה לגייס משקיע או למכור סניפים נוספים.