צפו: הרכב האוטונומי של מובילאיי רק עם מצלמות, בנסיעת מבחן בירושלים
לטענת מובילאיי, הטכנולוגיה שלה יכולה ליצור מודל תלת-ממדי מתמונות ממצלמה דו-ממדית כדי לתת למערכות הנהיגה של רכבים אוטונומיים תחושה טובה יותר של הסביבה
- מובילאיי: פיילוט מיפוי בברצלונה להפעלת מכוניות אוטונומיות
- מובילאיי תערוך פיילוט מיוחד בדטרויט לבדיקת מערכות בשלג
- מנכ"ל מובילאיי שופך מים קרים: הרכב האוטונומי תלוי ברובו-טקסי
הפיתוח מגיע אחרי שיצרני שבבים ומערכות ראייה ממוחשבות מתחרים ביניהם זמן רב על יצור ואספקה של המוח והעיניים לרכבים אוטונומיים.
אינטל הראתה חלק מהסרטון הלא ערוך במהלך מסיבת עיתונאים בתערוכת CES בלאס ווגאס. גרסת ההדגמה של יצרנית השבבים בולט מאחר וחברות טכנולוגיה המפתחות כלי רכב אוטונומיים לרוב מצמידות מצלמות עם חיישנים נוספים על מנת לעזור לרכב "לראות" את מה שסובב אותו.
הסרטון מציג את הרכב מנווט דרך צומת מפגש של ארבע דרכים ללא רמזורים, או נתיבים המקלים על השתלבות בתנועה והימנעות מהולכי רגל.
בסרטון, מובילאיי, שנמכרה לאינטל תמורת 15.3 מיליארד דולר ב-2017, והיא כעת יחידת הרכב האוטונומית של יצרנית השבבים הגדולה בעולם, טוענת כי הטכנולוגיה שלה יכולה ליצור מודל תלת- ממדי מתמונות ממצלמה דו-ממדיתבכדי לתת למערכות הנהיגה של רכבים אוטונומיים תחושה טובה יותר של הסביבה. היא אמרה שהעיבוד נעשה בעזרת שבב הנהיגה האוטונומית האחרון שלה EyeQ5.
מובילאיי הוסיפה, כי היא יכולה למזג את המידע מהמערכת שלה המשתמשת רק במצלמה עם מערכות לשימוש משותף, על מנת להניע רכבים אוטונומיים.