30 דקות או פחות
"אם יש לך משהו אמיתי קל לגייס כסף. אם זה קשה לך אז יש קושי במקומות אחרים"
עמית בן דב, מנכ"ל גונג הישראלית, מסכם שנת שיא: מספר העובדים זינק ל-250, החברה עובדת עם כ-1,000 לקוחות ורושמת הכנסות של עשרות מיליוני דולרים. אז מתי נראה הנפקה? בגונג כבר עובדים גם על זה
חמש שנים בלבד אחרי שהוקמה, לחברת גונג הישראלית יש שאיפות גדולות, שמגובות גם בהצלחות: "אנחנו מקווים להגיע בתוך שנה-שנתיים למכירות של מאות מיליוני דולרים", מספר עמית בן דב, מנכ"ל החברה ואחד ממייסדיה. הטכנולוגיה שפותחה בחברה נעזרת בבינה מלאכותית כדי לנתח שיחות מכירה ולספק משוב מיידי לאנשי המכירות: "מה נאמר היום ללקוחות, מי מרוצה ומי לא, אם איש מכירות מסוים לא הצליח מה הסיבה לכך, איזה לקוח הולכים לאבד ועוד". בתחילת הדרך המוצר ניתח שיחות קוליות, וכיום הוא מתחבר גם לאימייל ולשיחות וידיאו.
- הגלגל הסתובב: "הקרנות נלחמות על גיוס היזמים"
- Gong.io מגייסת סבב C בהיקף 65 מיליון דולר
- מכירות בעידן ה-AI: מלמדים את המחשב להקשיב
לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן
2019 היתה שנת שיא לחברה: מספר העובדים זינק ל-250, מספר הלקוחות ליותר מאלף וההכנסות הגיעו לעשרות מיליוני דולרים. לפני כחודש גייסה החברה 65 מיליון דולר, ובן דב עבד ועובד על גיוס בכירים. לדבריו רוב זמנו מוקדש לראיונות עבודה, והחלק של גיוס הכסף הוא קל: "אם יש לך משהו אמיתי אז קל לגייס כסף. אם קשה לך להביא את הכסף, אז יש קושי במקומות אחרים. הדברים האלה הולכים ביחד".
אז איך מגייסים בכירים לחברה שמציעה יותר עבודה ופחות כסף, למה הוא מעדיף לראיין כל מועמד לחברה ומה הוא לומד מכך ואיך הוא נערך לקראת הנפקה עתידית? הכל בפרק החדש של הפודקאסט "30 דקות או פחות".
מראיינים:
נבות וולק, איש הייטק.
אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.