הביטוח לרכב שנותן הרבה יותר מביטוח
כל מה שצריך בביטוח הרכב, בקלות, במהירות ובהתאמה אישית – אלו חלק מהיתרונות שמציע "go – ביטוח דיגיטלי לרכב". מה עוד מעניין לדעת?
מה דעתכם לקבל הצעת ביטוח בתוך פחות מדקה? או לקבל את הפוליסה לכתובת הדואר האלקטרוני שלכם בתוך שתי דקות? נשמע טוב, נכון? זה בדיוק מה שמציע "go ביטוח דיגיטלי לרכב" מבית הכשרה חברה לביטוח. וזו, בין היתר, הסיבה שעד כה הצטרפו אליו כבר למעלה מ- 100 אלף לקוחות.
המתעניינים בביטוח זה, יימצאו באתר החברה מידע נגיש, שקוף וברור, בלי "אותיות קטנות" מבלבלות. אם נראה לכם שהליך מקוון מוזיל עלויות לחברת הביטוח, אתם צודקים! אלא שגם אתם נהנים מכך, מאחר שהוזלה זו מתבטאת גם במחירים לצרכן.
"go – ביטוח דיגיטלי לרכב" הוא ביטוח חדשני, אשר מקל ומוזיל את תהליך הביטוח לרכב.
בכל זמן, מכל מכשיר ובכל ערוץ – go ביטוח
באתר go ניתן להזין את פרטי הנהג והרכב. מיד לאחר מכן, תקבלו הצעת מחיר לביטוח רכב. אגב, ניתן לבטח גם נהגים צעירים מגיל 17. אם תבחרו לאשר את ההצעה, תתבקשו למלא עוד מספר פרטים ולאחר מכן תישלח אליכם הפוליסה לכתובת האימייל. מומלץ גם לאחר מכן להוריד את האפליקציה, אשר מאפשרת מגוון פעולות בנוחות ובמהירות כולל עדכון פרטי מבוטח או ביצוע שיעבוד לרכב. אפליקציה זו, כוללת גם עזרים משלימים שימושיים, דוגמת הצגת זמן הגעת הגרר או אפשרות לצילום מסמכים, שינוי פרטי נהגים, הוספה או הורדת נהג מהפוליסה ועוד.
לאחר רכישת הביטוח תוכלו לקבל גם הטבה – מצלמים את הרכב מארבע זוויות באמצעות האפליקציה ומקבלים 100 ש"ח החזר (הטבה זו רלבנטית למצטרפים חדשים ובכפוף לרכישת ביטוח מקיף וחובה ל-12 חודשים לפחות ואינה תקפה עבור רכבים חדשים).
לצדך במקרה חירום
במקרה של תאונת רכב, ניתן לדווח מידית ובקלות על התאונה באפליקציה, כמו כן להזמין גרר או רכב חלופי.
היתרון הגדול של "go" הוא שאם כתוצאה מהתאונה הרכב לא שמיש, "go" מספק שירות רכב חלופי למקום התאונה, לקיחת הרכב למוסך וגם החזרה של הרכב לביתכם לאחר התיקון. כמובן, ניהול האירוע מצד חברת הביטוח כולל גם מידע עדכני על המצב, שזמין ללקוח בכל עת באפליקציה– האם הרכב נמצא בגרירה, התקבל במוסך, נבדק על ידי שמאי, האם הוא במצב של טיפול בתקלה וכן הלאה.
יש מענה אנושי?
שני גורמים טכנולוגיים, מאפשרים את מהפיכת השירות שאנו רואים כיום: רשת האינטרנט והסמארטפונים. אין ספק כי מדובר בשילוב מצוין, בוודאי כאשר נמצאים בדרכים. זאת מאחר שכלים אלה מאפשרים גישה מידית, מכל מקום ובכל זמן, לשירותים נחוצים באותו הרגע. למרות זאת, ישנם מקרים בהם אנשים זקוקים לאינטראקציה האנושית עם נציג שירות והאינטראקציה ה"קרה" עם מנגנון ממוחשב, פשוט לא מספיקה. לעתים הדבר נובע מכך שמערכות ממוחשבות הן מטבע הדברים מוגבלות ביחס לאדם, בעוד שמצבי חירום דוגמת תאונה, הם לעתים מורכבים ובלתי צפויים. עדיף בהם סיוע אנושי, בעל "ראש גדול", חושב וגמיש. לעתים, אנשים מעוניינים בתקשורת אנושית על פני ממוחשבת, לשם התחושה ש"מישהו נמצא איתם" ומסייע להם ברגע מבלבל ומלחיץ.
תהיה הסיבה אשר תהיה, "go" מספק ללקוחותיו כשירות משלים מוקד טלפוני שזמין 24 שעות ביממה, שישה ימים בשבוע. סקר שערכה החברה ממחיש עד כמה חשובה נקודה זו. לפי הסקר למשל, אנשים מעדיפים מוקד טלפוני בכל הנוגע לתהליכי תביעה, על פני שירות באתר.
שירותים נוספים – ביטוח דירה דיגיטלי
go"" מציע גם ביטוח דירות בבתים משותפים, בשם " go ביטוח דיגיטלי לדירה". ביטוח זה, מביא את הקלות והנוחות של "go ביטוח דיגיטלי לרכב" גם לעולם ביטוחי הדירות. בתוך פחות מדקה, הוא מאפשר לקבל הצעת מחיר לביטוח הדירה, הכולל בין היתר שורת כיסויים ייחודיים, בהם מקרי מוות של בעלי חיים הגרים בבית (כיסוי ללא עלות), נזק תאונתי לקורקינטים ואופניים חשמליים (עלות נפרדת) וכן מוקד נזקי מים. החברה צפויה להשיק בקרוב ביטוחים נוספים.
מעניין לדעת
תובנות מעניינות נוספות בנושא ביטוח לרכב, על פי סקר החברה: לקוחות go" - ביטוח דיגיטלי לרכב" עושים שימוש נרחב באפליקציית העזר, כאשר 75% מהם הורידו אותה מיד בעקבות רכישת הפוליסה. רוב הלקוחות גם בוחרים לקבל את הצעת המחיר לביטוח רכב ישירות לסמארטפון שלהם. למרות זאת, הם נוטים לבצע את הרכישה הסופית על גבי מחשב שולחני. אנקדוטה מעניינת, היא שמרבית רכישות הביטוח מתבצעות במהלך שעות העבודה של הרוכשים. מי הם רוכשי הביטוח? יותר מ-60% מהרכישות מתבצעות על ידי צעירים בגילאי 44-24. מעל 35% מרוכשי הביטוח הן נשים ומעל ל-20% מהם מעל גיל 60.
עוד על החברה
הכשרה חברה לביטוח בע"מ, עוסקת בכל ענפי הביטוח הכללי וכן בביטוח חיים. החברה מוחזקת על ידי חברת אלעזרא החזקות ביטוח בע"מ. "go" הינו ביטוח דיגיטלי וחדשני שפותח על ידי החברה.